https://www.dagbladet.no/nyheter/vi...torste-passasjerfly-etter-flytrobbel/70064607 Kanskje ein skal prøve å få plass?
Er det billetter i salg? Tidenes første insideflyer-chartertur? Edit: Det er vel langt fra noen garanti å få plass i de fremre rekker, med mindre man har Ving CharterDiamond.
Lurer på om de kun plasserer folket i Eco, eller om noen får god sitteplass? Det er bare 4 som ikke får plass i Eco
Ving uttalte til E24 noe om at det var noen som måtte «tåle» og bli oppgradert da de skal ha med 403 i retur... Som om det vil være en belastning med oppgradering...
Ser for meg oppslag i Dagbladet om frusterte reisende som ikke fikk de setene de hadde betalt for, men måtte sitte i store lenestoler hele veien!
Nei, første salgbare avgang er på fredag. Koster forresten bare 400,- hver vei, pluss mat og bagasje.
Dette er en maskin som skulle gått i går så nettsalget er stengt. men ringer du Ving kan det jo være de kan gjøre noe manuelt. Avgang OSL 1330 i morgen. Ankomst 2220. Det er ihvertfall schedule.
Rart, jeg søkte på DK1504 for 10 min siden og da sa den no results. Prøvde igjen nå og da fungerte det selvsagt...
Flysmart24 melder at Norwegian har leigd A380'en i tre veker. Det er vel ikkje ofte ein har sjansen til å fly Norwegian First Class Suites. Flyet skal hovudsakleg dekke kveldsavgangen frå London til New York.