Etter VA lot oss strandet igjen i bushen i fjor uten assistanse sverget jeg på at vi aldri skulle fly dem igjen.. et år senere har jeg visst bestilt økonomibilletter mellom SYD og Perth på Virgin Australia sin A330-200.. so much for principles.. Uansett, VA har samme opplegg som SAS når det kommer til oppgradering og jeg har følgelig lagt inn bud på oppgradering til C. VA sin nye C-kabin på A330-200 ser meget lekker ut. Skulle det imidlertid være den gamle kabinen, eller Gud forby, A330en VA har på leasing fra EK, er ikke den like aktuell å bruke penger på. Sendte derfor en epost til VA og spurte. Svaret derfra var ikke veldig avklarende da vedkommende ikke svarte på spørsmålet. Svarte og spurte igjen. Fikk da til svar at, nei, det var den gamle kabinen. Det skulle egentlig løse saken, men IF viser ny kabin og det samme gjør VA sine nettsider nå man ser på booking av C. Mitt spørsmål til menigheten blir derfor, basert på overnevnte og bildet under, stemmer det som VA sin representant påstår at denne maskinen har gammel konfig.!?
1-2-1 er jo den nye... Agenten du snakka med ante sikkert like mye som SAS sine..... dvs ingenting...