Vurdering av 3dje parts lounger

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av SASlovah4evah, 21. des 2016.

  1. Hva er "ganske ok"? Kanskje vi kunne diskutert hvor bra/dårlige 3parts lounger er i en annen tråd, så jeg quoter deg her. F.eks er OSL-lounge en ekte vakle-lounge slik jeg har forstått det: er det før avgang med Emirates kan du få ganske kurant mat, er det før avgang med Vueling på kvelden så kan du få en sur kopp kaffe og en kjeks. Ish?

    Kan starte kalaset:
    Diners Lounge Las Palmas (LPA)
    First Price-produkter med små kjekssjokolader og små potetgullposer. Jeg prøvde alle potetgullposene og alle smakte høgg. Påsmurte minibaguetter i et kjøleskap hvor jeg tok bort alt som var oppå for jeg ikke ville få dritern på flyet. Brødet var typisk "kjøleskapbrød": seigt. Vannflasker. Noen brussorter jeg aldri har hørt om. Lite sitteplasser og stolene hadde tøy som var flekkete og skittent. Jeg gikk ganske raskt ut og satte meg heller på uteserveringa til O'Learys med utsikt til flyene.
    Positivt: egne toaletter slik at du slipper å gå på offentlige toaletter på LPA. Aldri før har jeg sett så mange mennesker som hadde bommet på toalettskåla ved avlevering av nr2, som på LPA.
    Gratis inngang pga forbruk på kredittkortet mitt.
     
    RoadKing and NoLimit like this.
  2. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    God ide!

    Alicante:
    Romslig, rent, store toaletter der det er enkelt å bytte tøy.
    De har både lave loungemøbler, samt ordinære bord og stoler. Lekekrok for barna.
    De serverer chipsposer som er gode, de har glassflasker med brus, øl, plastflasker med vann og flere vintyper. Dessuten er det matservering, men jeg har ikke spist annet enn frukt der og den var frisk og god. Også lov å ha med medbragt mat fra Burger King og spise i loungen (det lar vi ungene gjøre).
    Ligger sentralt i flyplassen, så aldri langt å gå for å komme til gatene.
     
    NoLimit liker dette
  3. Arctic123

    Arctic123 Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Tallinn:
    Ren og pen lounge med moderne inntrykk, men kanskje noe liten. Et lite skap med forskjellige smørbrød og småretter, av overraskende god kvalitet! Spesielt quichen var meget god. God kaffemaskin og fatøl har de også.
    Utsikt over gatene på nordsiden av flyplassen.

    Terningkast 5
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Skal man mene noe som helst troverdig bør man selvsagt ha vært der, så i mine øyne- etter mange besøk på begge alternativer på OSL- er OSL loungen bedre enn SK alternativet. Både i utvalg, service og ikke minst ambience.

    Det var en velkommen forbedring/utvidelse, med den nye delen inn til høyre etter desken.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært på LPA loungen @Ida , minnes ikke at den var SÅ ille, men jeg er enig i at den ikke er noen høydare. Det er forskjeller, utvilsomt. Men nå virker det jo ikke som at lounger og fasttrack er kuttet pga dårlig kvalitet da.
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    LPA loungen synes jeg er helt ok.
    Dog dårlig med mat der. Greit nok med drikke, mye bedre å sitte der enn å tassen rundt i terminalen i alle fall..

    Så det skal være billig om jeg skal velge SK over LH/LX nå fremover....
     
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var i loungen på ALC i oktober og du beskriver loungen godt, men jeg hadde helt andre forventninger til serveringen av fast føde og ble mildt sagt skuffet.
     

Del denne siden