Wanted: Rimowa Amenity kit

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 27. des 2013.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Hei!

    Er på jakt etter et Rimowa Amenity kit, feks fra Lufthansa eller ANA. Ser det ligger litt på ebay, men hadde jo vært kjekt om det er noen her på forumet som har en ekstra de vil gi/selge? :)

    Er åpen for de fleste farger, og kan selvsagt betale porto! :)
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har et av disse selv. Mtp prisen som kreves for OK toalettmapper i ymse butikker, syns jeg prisen man kan få disse for på ebay (fra ca. 350,- inkl. porto og oppover) ikke er spesielt ille. God kvalitet og stilige er de også..
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Ja jeg har sett det ligger en del på ebay, men tenkte at det var greit å sjekke med "kjente" her på forumet først :)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som disse er populære, ja. Hadde ett med til @Cecilie til Amsterdam, men glemte å gi det til henne. Blir med neste tur ;)

    Kan røpe at neste Megado i Europa kommer til å gjenta suksessen fra SMD 4 og alle som deltar får ett sett siden Rimowa er storsponsor at MegaDo.

    Inntil da, send meg en adresse @Darkcho , så skal jeg få sendt over ett av mine rett over nyttår.

    God jul til deg og takk for at du er en del av Bonusfeber!
     
    Islending, Darkcho, GinTonic and 4 others like this.
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Fantastisk hyggelig om du gidder det! Sendte deg pm :)
     
  6. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Men mye plass er det ikke. Får ikke plass til en vanlig tannbørste blant annet.
     
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det et helt sant. Man kjøper dem ikke for plassens skyld :p Men jeg bruker dem som reisekit hvor jeg får plass til alt jeg trenger (har da det meste i reisestørrelse) :)
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, men dette er jo litt av clouet med luksusprodukter. Altså, en Italiensk luksusbil vil nødvendigvis gå istykker nokså ofte. En Versace jakke kan sannsynligvis ikke vaskes. En veldig dyr rødvin må man antageligvis være "kjenner" for å sette pris på. Jeg har en dritdyr døffelbag som jeg får ryggproblemer av å bruke (men jeg gjør det så klart allikevel for folk stopper meg på gata og sier den er kul). En rådyr stereobenk har nesten aldri plass til rådyre stereoanlegg.

    Så å forvente at en eksklusiv toalettmappe faktisk har plass til toalettsaker ville nesten vært et urimelig krav.

    Her er det bare å sette seg med baufil og noe godt i glasset. Det som teller er at den er kul, og de som tror jeg fleiper - jeg gjør ikke det.
     
  9. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Følger med litt kortere tannbørster i de fleste amenity-kit'ene. Selv bruker jeg KLM sin som jeg foretrekker over LH sin ;-)
     
  10. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en reisetannkost som kan foldes sammen, no stress! ;)
     

Del denne siden