Oppdaget plutselig at multi-city billetten jeg booket i helga er lufthansa light. Den kostet så og si det samme som Lufthansa vanlig med bagasje på lufthansa.com og mer enn lightbillettene direkte.. Booket i klasse Q så det var ikke billig heller, og nå som jeg må punge ut med gebyr for bagasjen ville det vært markant billigere å booke direkte. Tror dette blir siste gang jeg booker lufthansa hos widerøe, bare kluss.. Etter et par erfaringer med WF booking forstår jeg ikke hvorfor det er tilsynelatende mange fan-boys/girls av WF-booking på forumet...
Var tidligere borti en lignende situasjon, dog ikke booket hos WF. Ble iallefall litt letta da jeg så at dem bare skulle ha 130,- NOK totalt for at jeg skulle få ha med meg bagasjen fra OSL til BUD via MUC.
Ja det er riktig, 130kr per strekke, men siden dette er multi-city så er det 130 kr per strekke og 390 totalt
Må vel være PNR og ikke per strekke? Ettersom jeg flyr OSL - MUC - BUD og de bare skulle ha 130 kroner totalt?
Nei, fordi det er en flight med connection. Denne reisen er 4 segment, men tre "reiser", derfor 130x3. Egentlig er det kun tur-retur, men med stopover..
Ahh, skjønner. Bummer, selv om det kunne vært verre. Kommer forøvrig aldri å bestille via WF om jeg skal ut av landet ;P