Widerøes kredittkort med Eurobonusopptjening lansert

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Leknes, 27. sept 2018.

  1. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fant ingen vei utenom, men har ikke forsøkt fra PC.
     
  2. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Fra PC sier den at man må laste ned appen. Så da laster jeg ned appen og forsøker nå. Bra kampanje!
     
  3. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    " din søknad er sendt til manuell godkjenning"
    Det har jeg aldri opplevd før.

    Update: Hadde skrevet 5,5 mil i årslønn. det likte ikke systemet.
     
  4. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilt og overført til manuell behandling. Mulig det ser suspekt ut at at jeg opplyser å eie hus og bil, samt inneha andre kredittkort uten å ha noen form for gjeld, men det er nå engang realiteten. Satser på at søknaden smetter gjennom etter at de har tatt en titt på siste ligning...

    Kommer vel til å legge i Curve, og sørge for at det alltid står et annet tall enn null under dette kortet. Dermed sikrer man spend hver måned ved å gjøre et lite innkjøp eller flytte en liten transaksjon dit.
     
    Last edited: 26. april 2019
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Vanvittig bra tilbud. Kort bestilt til meg, og til samboeren senere i dag :) Godt å se at det fortsatt finnes muligheter i EB-universet. Har vært litt skralt i det siste. Gjorde om den månedlige Kiva-overføringen min fra SAS MC til dette kortet. SAS MC bruker jeg jo uansett en del til andre ting.

    Noen som vet om kortet fungerer på Vipps/Payr/SAS TW/Revolut etc.?
     
    Last edited: 26. april 2019
  6. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, men jeg hadde ført opp 25000 i kreditt på kredittkort, for det er vel et ca snitt av hva som er utestående til enhver tid.

    Starter jeg appen nå så må jeg logge meg inn med bankid på nytt igjen ser det ut til, håper jeg ikke da må fylle ut alt en gang til :-o
     
  7. Travelbear

    Travelbear Aktivt Medlem

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Kortinformasjonen ligger i appen, så fa er det bare til å bruke det slik at man får første regning i mai. Selv kjøpte jeg lokalavis digital for kr 5 for 5 uker.
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,539
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ble oppringt, og spørsmålet var om det faktisk stemte at jeg hadde så lite huslån. Så de plukker nok opp de som prøver å lure systemet. Nye 100k i kreditt, det er merkverdig enkelt å få kreditt i dette landet!

    Fikk så en SMS med at alt var ok, og kunne gå inn i appen og signere avtalen. Da jeg logget inn i appen kom jeg til avtalen, som ble signert. Så fikk jeg velge PIN, og nå har jeg et virtuelt kort som kan brukes med en gang. Kortet kommer i posten i løpet av en ukes tid.

    Appen virker forøvrig veldig bra, med en rekke funksjoner som kan være artig å teste. Hvis kortet blir brukt noe særlig da..
     
  9. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ringte dem da fiksa de søknaden i løpet av 2 min på telefon :)
     
  10. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Ringte inn og fikk godkjent umiddelbart. Selve godkjenningen hadde "failet" som hun sa =)
     
  11. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får ikke lagt kortet til i Curve. Noen som får det til?
    Fungerte derimot fint å legge inn i Apple Pay.
     
  12. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    det forumet her altså. da ser det ut til å bli et nytt kredittkort her også gitt. Manuell behandling først. Rart det ikke går an å oppgi ønsket kredittgrense. Vet noen hva standarden er? kan ikke se at det er blitt nevnt her
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    i følge kundeservice kan ikke kredittgrense reguleres av oss / søkes om i app foreløpig. Så hvis du ønsker annen kredittgrense en du får innvilget automatisk så ta kontakt med kundeservice for justering opp eller ned før signering.
     
    kaijoar liker dette
  14. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Funka fint å legge inn i Curve her. Mulig du må generere ny sikkerhetskode om den er blitt brukt før?
     
  15. grimfandango

    grimfandango Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Ekstremt bra tilbud! Takk for tipset!
     
  16. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    så da forstår jeg det slik at monobank gir ulike kredittgrenser avhengig av kredittvurderingen? da er det jo bare å vente å se :)
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Sikkerhetskode..? Ble ikke bedt om dette. Bare la inn kortnummeret og fikk melding "Something went wrong. Please check your card details".
     
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, du får din individuelle kredittgrense presentert i appen før signering.
     
    ordnetseg liker dette
  19. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, CVV i Curve? Opplevde i stad at når eg skulle legge inn kortet på awardfares så var det blokkert og Widerøe-appen sa at eg måtte generere ny sikkerhetskode. Når dette blei gjort så var alt ok. Grunnen var tydligvis at den opprinnelige var brukt når eg la kortet til i Payr.
     
  20. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Ringte jeg også, og den hyggelige damen kunne bekrefte at det var opplysningen om null gjeld som var "avviket" i søknaden. Hun fikset der og da. Ble spurt om hva jeg ønsket i kredittgrense, og vi ble enige om å like gjerne sette den til 100.000,-
    Forsto det også slik at denne ikke kunne reguleres i ettertid, så sikkert smart å be om en litt høy limit hvis man ser for seg å bruke kortet.
     

Del denne siden