Widerøes kredittkort med Eurobonusopptjening lansert

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Leknes, 27. sept 2018.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan har du rukket det? Jeg mener jeg var med fra starten og har kun fått 18.000 poeng.

Maggie liker dette
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,840
    Bonuspoeng:
    183
    På den første utbetalingen fikk jeg dobbelt med poeng.

drsyk and indahla like this.
  3. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk mine 2000 poeng i appen sist torsdag. På fredag så valgte jeg overføring til EB-konto. Men ser ut til at overføringen ble "sittende fast". Noen andre som har opplevd dette? Vanligvis kommer poengene øyeblikkelig.

4. Radio

Radio Medlem

Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Har siden jeg fikk Curve for en måned siden hatt problem med og koble SAS Mastercard Premium til kortet. Slettet appen, og prøvd på nytt med samme feilmelding. Kontaktet kundeservise som opplyser at feilen er at jeg prøvde og koble kortet opp mot Curve for ett år siden, og noe gikk galt. De ser på saken, men klarer ikke og finne feilen. Har lagt inn tre andre Mastercard i appen uten problem.
    Da jeg bor i Spania frem til april, har jeg koblet Widerøe kredittkort opp mot Curve, og som fungerer glimrende. I dag ringte jeg kundeservice og ba om og øke kreditten fra 10.000 kroner til 25.000 pr måned. Svaret var at det gikk ikke, da øvre grense på kortet var på 10.000 kroner for alle kunder! - for en vits. Trodde ikke min egne ører, men dette måtte jeg bare innfinne meg i, sa de!

5. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,728
    Bonuspoeng:
    293
    Her troe jeg de tuller, Har 60.000 på Widerøe kortet jeg.

furlong liker dette
  6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,840
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har hatt en dårlig dag på jobb. Hadde selv 60.000 i kreditt.

7. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,851
    Bonuspoeng:
    113
  8. Snacky

Snacky King's Advisor

Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
  9. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,183
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er egentlig sjansen for at alt blir skrinlagt og nedlagt over natta?
    Selv mener jeg forsvinnende liten.

10. Snacky

Snacky King's Advisor

Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Merkeligere ting har skjedd i den bransjen mange, mange ganger oppgjennom.
    Men du har nok rett ... ;)

Snacky

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,565
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har 100k i kredittgrense på Widerøe-kortet.. Fikk ikke noe mindre da jeg søkte, selv om jeg ønsket det.. :rolleyes:

12. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Litt merkelig, men kan være noen større underliggende utfordringer for Brabank. Jeg har forøvrig 50.000 i kreditt, dette har jeg hatt siden jeg fikk kortet.

13. Radio

Radio Medlem

Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Har uten unntak fått kreditt langt over det som jeg har behov for, og det er ikke utenkelig at Brabank er på tur ned med flagget til topps . Noen som kjenner til om økt kreditt kan ordnes via appen, eller er det kun kundeservice som ordner slikt?

14. Radio

Radio Medlem

Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Som nevnt ønsket jeg og øke kredittgrensen på Widerøe kredittkort , men fikk avslag på forhøyelse grunnet at dette gjaldt alle! Tok i dag en ny telefon til kundeservice i Brabank, og ønsket og øke til 25.000 kroner. Annen kundebehandler, og fikk til svar at dette skulle hun ordne med en gang. Tydeligvis stor forskjell hvem en møte i andre enden av tråden.

furlong liker dette
  15. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    43
    Leser at at det er veldig forskjellig hva folk har fått som kredittgrense.. 25, 60, 100.
    Jeg fikk 50000 da jeg søkte om kortet for næmere halvt år siden, men kunne tenkt meg å få økt til 60.000. Finner ikke noe sted å søke om dette i appen. Man må altså ringe inn eller kan det løses skiftlig?

16. Travelbear

Travelbear Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    De har en epost du sikkert kan bruke, står nok et sted i tråden her.

17. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    43
    Prøvde meg på en mail nå og fikk kjapt svar. «Vi har dessverre ikke mulighet til å øke rammen når gjeldsbrevet er signert. Vi holder på å utvikle en løsning for opplåning, men denne funksjonen er ikke på plass. Vi beklager at vi ikke kan innfri ditt ønske på nåværende tidspunkt«

Virket veldig rar den begrunnelsen med gjeldsbrevet. Hva mener de egentlig? Virket som noe alle får som svar da eller er det noen som har fått positivt svar i det siste?

18. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,565
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner jo ærlig talt ikke hva dere skal med 60k i kredittgrense på dette kortet....med mindre du kjøper opp hele fly med seter hos Widerøe, da...

SAS MC gir mer poeng på det meste (regner jo med de fleste har det). Shell MC gir mer innenlands(1.5p mindre i utenlandsk valuta).

SAJblue liker dette
  19. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,466
    Bonuspoeng:
    183
    Lurer på det samme. Bruker maks noen hundre kroner i måneden på dette kortet da det bare gir 10 ebp pr. 100kr.

20. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,721
    Bonuspoeng:
    293
    Tja.. Det er jo et bedre og billigere kort enn vanlig SAS Mastercard som overraskende (skremmende vil jeg si) mange faktisk har. I tillegg er det betraktelig billigere enn SAS MC Premium, så for noen fungerer det vel bedre på grunn av det.

Opp mot Shell Mastercard taper det nok for en småpoengsamler siden dette er gratis og gir mer poeng i Norge, men Shell sitt kort er jo dårligere på alle andre punkter enn opptjeningen. Spesielt nettbanken og det faktum at det ikke har contactless.

I tillegg er Shell MC vanskeligere å få godkjent hvis man ikke har noe særlig kreditthistorie i Norge enn ihvertfall SAS Mastercard og kanskje også Widerøe. Jeg har feks en svensk kollega som fikk avslag på Shell siden han hadde lite inntekt i Norge å vise til på tidspunktet.

awt liker dette

Del denne siden