Fikk vel i alle fall 12 dagers varsel i desember 2016 på at lounge og fast track ble bortforbedret fra 1.1.2017, og mange uker i 2018 da bagasjefordelen på lightbilletter bortfalt...
Uten å dra tariff og fagforeningstilknytning for langt så har man vel blitt enige om at personell som flyr innenriks i Norge har norske betingelser. Dette gjelder så vidt jeg vet både SAS og Norwegian selv om begge selskaper har baser i andre land: Disse flyr vel utelukkende til og fra Norge ..... Regner med at store grupperinger i Norge vil boikotte WIZZ dersom de flyr innenlands i Norge med personell uten norske betingelser.
Begynner å bli litt motstand mot Wizz, mange som har et stort publikum som ytrer seg negativt, blant annet bykeiser Raymond og han her; https://twitter.com/jenskihl/status/1313580654303612928
Visningen gir et litt feil bilde, da kr 200 av dette er "gebyr innenlands" (også kjent som YQ/drivstoffavgift) som flyselskapet beholder. I tillegg er flypassasjeravgiften regnet inn, og den vil mest sannsynlig bli fritatt ut året.
Jeg vil påstå at 308 kroner for GO til Tromsø inkludert bagasje er svært konkurransedyktig. Og de hadde flere avganger tilgjengelig med lav pris i helgene enn det Norwegian hadde, så jeg booket en tur til jentungen i november.
Jeg håper egentlig mer på at SAS prøver å konkurrere på kvalitet og ikke utelukkende på pris. Å tilby samme pris som W6 klarer dem uansett ikke i lengden. Jeg bruker gjerne ekstra penger på en stressfri reise (fast track, lounge,…) og en hyggelig smil fra flyvertinnen. Dessverre har SAS skuffet mye på det i det i det siste.
Håper Wizz begynner å fly oslo-stockholm og oslo-københavn også då blir det enda mer gode priser fram over .
Samme pris ja, forskjell poeng opptjening. Ungdom tjener 150 mer grunnpoeng enn voksne ville ha tjent.