Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
I følge det nederlandske flyselskapet KLM er det svært mange av deres passasjerer som er av den glemsomme typen og forlegger en telefon, en ipad, et kosedyr eller andre ting på flyet eller flyplassen. Faktisk hevder flyselskapet at et av de mest spurte spørsmålene til deres kundesenter på sosiale medier dreier seg om nettopp gjenglemte gjenstander.
KLM har publisert en video hvor de viser frem sitt nye «våpen» for å bringe gjenstandene tilbake til rettmessig eier. Om videoen er et PR-stunt eller en faktisk måte de jobber på, vites ikke. Videoen er uansett fornøyelig og vi håper at KLM tar kundeservicen like seriøst som videoen hevder!
Les mer på KLM sine offisielle hjemmesider: KLM.com
[ot-video type=»youtube» url=»https://www.youtube.com/watch?v=NK-T_t166TY»]
Legg igjen en kommentar