Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Norwegian fikk en rangering på fire stjerner og vant i tillegg to priser under det prestisjetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles. Flyselskapet ble kåret til beste lavprisselskap i Europa og fikk pris for beste WiFi om bord.
Hele tre anerkjennelser ble tildelt Norwegian under Airline Passengers Experience Association (APEX) sitt prestisjetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles. I tillegg til en firestjernes rangering stakk selskapet av med prisene:
- Best WiFi
- Best Overall Passenger Experience, Low Cost Carrier in Europe
Norwegians administrerende direktør Bjørn Kjos sier:
Vi setter stor pris på disse anerkjennelsene, spesielt fordi det er kundene selv som har gitt sine stemmer til Norwegian. Jeg vil takke alle våre passasjerer som har valgt å fly med Norwegian og ikke minst til våre hardt arbeidende og dedikerte medarbeidere over hele verden, som alle gjør sitt ytterste hver dag hele året for å gi passasjerene en god reiseopplevelse.
Om Passenger Choice Awards
Passenger Choice Awards ble opprettet av Airline Passenger Experience Association (APEX) for å gi en stemme til flypassasjerene. Det er en omfattende kåring hvor over en halv million flypassasjerer gjennom spørreundersøkelser på nett selv bestemmer hvem som skal vinne de ulike kategoriene.
Lägg igen kommentar