Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Norwegians fordelsprogram, Norwegian Reward, har nå rundet 10 millioner medlemmer globalt. I 2019 har fordelsprogrammet fått mer enn tre nye medlemmer i minuttet.
Norwegian Reward har nå rundet 10 millioner medlemmer og vokser med omlag 5000 nye medlemmer hver dag. Norwegian Rewards ekspansjon i USA, Spania og Storbritannia, har bidratt sterkt til den store medlemsveksten. Introduksjonen av stadig nye Reward-partnere har også bidratt til veksten. Spesielt i Norge, hvor programmet har over to millioner medlemmer.
– Å nå 10 millioner medlemmer er en stor milepæl. Spesielt gledelig er det at vi vokser så kraftig i USA, som blir et stadig viktigere marked for oss. Lojale kunder er viktig både for Reward og for Norwegian, og vi er glade for at så mange Reward-medlemmer opplever fordelen ved å spare CashPoints. Vi skal fortsette å tilby det beste fordelsprogrammet på markedet for våre kunder og gi dem enda flere og bedre muligheter til å tjene CashPoints, sier Brede Huser, sjef for Norwegian Reward.
Prisvinnende bonusprogram
Fordelsprogrammet har mottatt ni priser siden oppstarten i 2007, blant annet for «Flybransjens beste fordelsprogram i Europa/Afrika» under prestisjetunge Freddie Awards i USA tre år på rad.
Norwegian Reward introduserer jevnlig nye fordeler og nye muligheter til å tjene CashPoints. Gjennom en rekke eksterne partnere er det mulig å tjene CashPoints for eksempel når man bestiller hoteller, leiebil, guidede turer og flyplass-lounger. Over halvparten av opptjente CashPoints har blitt tjent via Norwegian Rewards mange partnere. Medlemmenes samlede CashPoints-opptjening er nok til å kjøpe for eksempel to millioner flyvninger mellom Oslo og New York.
Etter at de nye medlemsfordelene, «Rewards», ble introdusert i 2016, har rundt en million medlemmer oppnådd minst én «Reward» som for eksempel gratis bagasje, setereservasjon eller Fast Track til ubegrenset bruk i 12 måneder.
Foto: Norwegian
Legg igjen en kommentar