Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Ratingbyrået EPSI slapp i dag resultatene fra deres brukerundersøkelse om kundetilfredshet i transportbransjen. Det viser seg at Norwegian slår SAS på kundetilfredshet både i Norge og i Sverige. Flyselskapene ble vurdert på følgende områder: Omdømme, forventninger, produktkvalitet, servicekvalitet, verdi for pengene, kundetilfredshet og lojalitet. Her er en grafisk fremstilling av resultatene:
SAS scorer høyere enn Norwegian på ett punkt, og det er hvor høye forventninger kundene har. Det kan se ut som disse forventningene ikke innfrir, siden Norwegian scorer bedre på de andre punktene. Selskapene scorer noenlunde likt på servicekvalitet, men Norwegian gjør det betraktelig bedre når det gjelder verdi for pengene, kundetilfredshet og lojalitet.
Hele undersøkelsen kan leses her.
Hva mener våre lesere om dette? Hva er årsaken til at Norwegian gjør det bedre enn SAS, og hvilket av selskapene er du mest tilfreds med?
Skriv dine synspunkter i kommentarfeltet under, eller i vårt forum.
Legg igjen en kommentar