SAS med ny servering på rutene i Skandinavia og Europa.

Nytt mat- og drikkekonsept rulles ut i Europa denne våren.

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Har du sett deg lei av snacks- og drikkemenyen på SAS-flygningene? Savner du smaken av Ringi eplejuice fra Business-reisen til USA/Asia, også innen Skandinavia? Fortvil ikke! Nå kommer SAS med oppgraderinger i trillevogna.

Det nye snacks- og drikketilbudet inkluderer flere lokale leverandører fra de nordiske landene. SAS hevder de har satt fokus på funksjonalitet, naturlige ingredienser og høy kvalitet fra lokale produsenter.

– Vi vet at mat og drikke er en viktig del av reiseopplevelsen. Derfor er vi glad for å kunne lansere et nytt mat- og drikkekonsept av høy kvalitet. Her setter også serveringen og innpakningen fokus på at våre passasjerer skal få en enda bedre totalopplevelse. Vi begynner med kafevogntilbudet. Her kommer vi hovedsaklig til å tilby produkter fra skandinaviske merker, sier Gustaf Öholm, Head of onboard product and services i SAS.

Utvalgte nyheter i det nye snacks- og drikkeutvalget:

  • Mikkeller Vodka, Danmark
  • Harahorn Gin, Norge
  • Mackmyra Whisky, Sverige
  • Ringi Apple Juice, Norge
  • Imsdal kildevann, Norge
  • Speedy Tom Chocolate, Danmark
  • Larssons Chips, Sverige
  • Butter Cookies, Sverige

Det nye servicekonseptet rulles nå ut på skandinaviske og europeiske flygninger. Dette utvalget er som før inkludert i prisen på SAS Plus, og kan kjøpes for de som har SAS Go-billetter.

I slutten av mai fortsettes prosessen med andre del av servicekonseptet, hvor ferske råvarer, innpakning og servering kommer i fokus. Det er dermed for tidlig å konkludere med polarrullens fremtid. Men SAS hevder at konseptet er utviklet på bakgrunn av innsikt fra både SAS’ kunder og kabinmedarbeidere.

Kilde: SAS

 

 

 

Kommentar

  1. Håpløst sier

    Det er ikke bare maten som trenger oppgradering, hva med ledelsen som har ødlagt dette selskapet? SAS er i dag en skygge av seg selv, de har ignorert kundene de siste ti årene de ligger sist på alt når det gjelder omstilling/tilpasning og de kopirer billigselskapene fremfor å lytte til kundene og være innovative. SAS var innovatøren i flybransjen men med dagens norske ledele og arroganse så har de mistet alt tillit hos ansatte og snart alle kundene, de taper penger hver dag og selger unna arvesølvet for å holde seg flytende og , (fly, slots /landingslisenser) pynter på resultatet, snart er det ikke mer igjen og da er det slutt på en epoke. Håper at det er mulighet å redde dette selskapet, men håpet svinner hver dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *