Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Har du sett deg lei av snacks- og drikkemenyen på SAS-flygningene? Savner du smaken av Ringi eplejuice fra Business-reisen til USA/Asia, også innen Skandinavia? Fortvil ikke! Nå kommer SAS med oppgraderinger i trillevogna.
Det nye snacks- og drikketilbudet inkluderer flere lokale leverandører fra de nordiske landene. SAS hevder de har satt fokus på funksjonalitet, naturlige ingredienser og høy kvalitet fra lokale produsenter.
– Vi vet at mat og drikke er en viktig del av reiseopplevelsen. Derfor er vi glad for å kunne lansere et nytt mat- og drikkekonsept av høy kvalitet. Her setter også serveringen og innpakningen fokus på at våre passasjerer skal få en enda bedre totalopplevelse. Vi begynner med kafevogntilbudet. Her kommer vi hovedsaklig til å tilby produkter fra skandinaviske merker, sier Gustaf Öholm, Head of onboard product and services i SAS.
Utvalgte nyheter i det nye snacks- og drikkeutvalget:
- Mikkeller Vodka, Danmark
- Harahorn Gin, Norge
- Mackmyra Whisky, Sverige
- Ringi Apple Juice, Norge
- Imsdal kildevann, Norge
- Speedy Tom Chocolate, Danmark
- Larssons Chips, Sverige
- Butter Cookies, Sverige
Det nye servicekonseptet rulles nå ut på skandinaviske og europeiske flygninger. Dette utvalget er som før inkludert i prisen på SAS Plus, og kan kjøpes for de som har SAS Go-billetter.
I slutten av mai fortsettes prosessen med andre del av servicekonseptet, hvor ferske råvarer, innpakning og servering kommer i fokus. Det er dermed for tidlig å konkludere med polarrullens fremtid. Men SAS hevder at konseptet er utviklet på bakgrunn av innsikt fra både SAS’ kunder og kabinmedarbeidere.
Kilde: SAS
Håpløst sier
Det er ikke bare maten som trenger oppgradering, hva med ledelsen som har ødlagt dette selskapet? SAS er i dag en skygge av seg selv, de har ignorert kundene de siste ti årene de ligger sist på alt når det gjelder omstilling/tilpasning og de kopirer billigselskapene fremfor å lytte til kundene og være innovative. SAS var innovatøren i flybransjen men med dagens norske ledele og arroganse så har de mistet alt tillit hos ansatte og snart alle kundene, de taper penger hver dag og selger unna arvesølvet for å holde seg flytende og , (fly, slots /landingslisenser) pynter på resultatet, snart er det ikke mer igjen og da er det slutt på en epoke. Håper at det er mulighet å redde dette selskapet, men håpet svinner hver dag.