Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
I begynnelsen av april kom SAS med en rekke nye og lokale råvarer på deres korte og mellomlange ruter. I dag lanserer SAS et nytt konsept kalt «New Nordic by SAS».
InsideFlyer er invitert til dagens pressearrangement i Stockholm, hvor SAS rundt klokken 12:00 vil fortelle hva “New Nordic by SAS” står for.
Det vi vet er at SAS selv omtaler det som en ny mat- og drikkeopplevelse. En opplevelse som er inspirert av det nordiske kjøkken. SAS skriver selv følgende i deres invitasjon:
Welcome to the launch of SAS’ new food and beverage experience on our short and medium haul flights. Inspired by the Nordic kitchen and a modern on-the-go lifestyle, where, tasty, local food is neatly packed to fit the context of flying. A concept designed for life in the air where individuality is nourished by offering our travelers a number of foodhacking options that cater their needs.
Livestreaming på Facebook
Følg med her på siden eller på vår Facebook eller Twitter side. På Facebook vil vi livestreame fra eventen.
Flere forbedring er kommet
For et par dager siden fikk vi en liten smakebit på det, da SAS og Morten Heiberg offentliggjorde deres samarbeid om leveransen av marmelade- og chutney produkter.
I starten av april kom SAS også med en oppgradering av lokale produkter, som alle har et nordisk utgangspunkt. Her er noen av produktene:
- Mikkeller Vodka, Danmark (innført tidligere på SAS Business Class på langrutene)
- Harahorn Gin, Norge (innført tidligere på SAS Business Class på langrutene)
- Mackmyra Whisky, Sverige (innført tidligere på SAS Business Class på langrutene)
- Ringi Apple Juice, Norge (innført tidligere på SAS Business Class på langrutene)
- Imsdal vann, Norge
- Speedy Tom Chocolate, Danmark
- Larssons Chips, Sverige
- Tantens Bageri Butter Cookies, Sverige
Denne artikkelen er skrevet av Henrik Olsen og var opprinnelig publisert på vår søsterside insideflyer.dk
Legg igjen en kommentar