Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Singapore Airlines har nå lansert forhåndsbestilling av hovedrett på alle sine ruter. Tilbudet gjelder foreløpig for passasjerer i Suites, First Class og Business Class. Selskapet planlegger å lansere tjenesten også for Premium Economy i nær framtid.
Singapore Airlines myklanserte den nye tjenesten i august i år på ruter fra Nord-Asia. Det nye tilbudet ble tatt godt i mot av selskapets kunder. Tilbudet innebærer at passasjerene får tilgang til menyen om bord før avreise og kan velge hovedrett inntil 24 timer før avreise. Forhåndsbestilling gjør det lettere for flyselskapet å laste riktig mengde og type mat, i tillegg til at reisende kan være sikker på å få det måltidet de helst vil ha.
Supplerer Book the Cook-tilbudet
Det nye tilbudet kommer i tillegg til Book the Cook-tilbudet som allerede er tilgjengelig på utvalgte ruter. Med Book the Cook kan passasjerer velge måltider fra en separat meny med opptil 68 forskjellige retter.
Singapore Airlines Book the Cook-tilbud omfatter et bredt utvalg av hovedretter fra kjøkken over hele verden. Menyen inneholder blant annet vestlig mat, vegetar og vegan, populære asiatiske retter og ikoniske favoritter fra Singapore. Da Singapore Airlines introduserte Premium Economy i 2015, ble tilbudet utvidet til å også omfatte denne klassen.
– Tilbakemeldingene fra våre kunder da vi myklanserte det nye tilbudet med forhåndsbestilling av måltid var veldig oppmuntrende, og det er en glede for oss å nå kunne tilby dette til alle kunder i våre premium-produkter over hele verden, sier Yeoh Phee Teik i Singapore Airlines. – Med den nye tjenesten er vi nok en gang første ute i bransjen. Vi har streber etter å hele tiden forbedre våre produkter og tjenester, og gi mer personlige opplevelser for våre kunder, både på bakken og i lufta.
Book the Cook er et populært tilbud blant våre lesere. I forumet vårt finner du en egen tråd hvor våre lesere deler sine erfaringer med tjenesten.
Legg igjen en kommentar