Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
I dag, fredag 14 oktober 2016 slipper SAS kampanjen «Travelers Think Big», som er en videreutvikling av konseptet «We Are Travelers». InsideFlyer.no kan presentere filmene allerede nå.
«We Are Travelers» var en massiv relansering av flyselskapets kommunikasjonskonsept i 2014. SAS sa i forbindelse med det at flyselskapet først og fremst skulle henvende seg til de som reiser mye. Et annet mål med kampanjen var å forsterke kundens følelse av å tilhøre et fellesskap i luften.
Henter fra Hollywood
Det er North Alliance og deres svenske byrå Åkestam & Holst som står bak det nye kreative konseptet, som tar i bruk humor på en måte man ikke har vært vant til å se i SAS sine filmer tidligere.
«Travelers Think Big» er en hyllest til våre kunder. Med kampanjen tar vi «We Are Travelers»-konseptet til neste nivå der vi med hjelp av emosjonelle anslag og humor tar oss nærmere målgruppen vår og deres syn på verden. En verden der man lever livet fullt ut og der flyreiser er mer enn en transport fra a-b, sier Marianne Orderud, markedssjef i SAS Norge.
For første gang har SAS brukt amerikanske skuespillere i sine reklamefilmer. I hovedfilmen spiller Thomas Jane. Jane har tidligere medvirket i «Boogie Nights», «The Mist», «Deep Blue Sea» og HBO-serier som «Hung».
Kilde: Kampanje
Legg igjen en kommentar