Da ser det ut som neste doble poeng med SAS MC er 23-25 september. Del gjerne din tips på hvordan få maks utbytte av dette
Husk å endre aktivt kort i Curve til noe annet enn SAS MC! Bruke Curve idag på TTT, og Go-back-in-Time 24.sept
Du får en link på mail. Det tar som regel litt tid før de får sendt ut denne til alle, men du kan forvente å få den i løpet av dagen.
Hvis man uansett skal kjøpe flybilletter hos SAS, så er dette et godt tidspunkt å gjøre det på. Med 50p/100kr blir det jo litt.
Kan ikke huske å ha fått slike mailer tidligere Hvem er det som får disse mailene? Må man være påmeldt på noe?
Dette funker ikke lenger med free-tier Curve. Nå er det begrensning på 3 GBIT pr måned. Alternativet er å oppgradere til Curve X til 5 euro/mnd.
Iskald uberegning: da er pointearner og jeg i LA, og det skal spises, drikkes og shoppes rikelig og med riktig kort hele weekend!
Er det ingen mulighet å få disse doble poengene nå hvis man ikke påmeldt? Ser i innstillingene mine at dette ikke er huket av for. Gjorde det nå, men er vel for sent?
Jeg spurte om det i vår en gang når jeg fikk kort omtrent samtidig med kampanje, da fikk jeg i hvert fall bare standard svar om at man måtte være påmeldt før utsendelse for å kunne være med.
Men det er jo mulig kundeservice ikke vet det hvis man ikke nevner det. Jeg hadde ihvertfall prøvd å sende en melding i SAS Eurobonus Mastercard-appen, si at jeg ikke har fått mail og spurt om de kan registrere påmelding manuelt.
Doble poeng kom til det mest perfekte tidspunktet som finnes i 2022 for min del. Er i Orlando i de dagene, og skal i både Universal og Disney + handle på outlets. Så I am happy
Har tidligere alltid fått e-post med kampanjer, men denne gangen ei. Litt irriterende å måtte ta ekstrarunden med å ta kontakt. Burde være påmeldingsfritt...