Sikkert - husker ikke helt når det var, men Eurobonus ser ikke ut til å ha historikken lenger tilbake enn 2002 (imponerende nok det )
Kan nok ca stemme dette. Ukependlet Oslo-Manchester i 1999 /2000, og brukte nok noen måneder på å få gullkortet selv i biz
Samboer og barn har poeng som forfaller før jeg har tenkt til å bruke flere poeng. Noen som vet om det går an å overføre poeng mot betaling (for å forlenge gyldigheten) innad i familiepoolen? Fint om noen kan teste dette, bare å avbryte før betaling selvsagt.
Noen som har funnet ut hvordan det fungerer i praksis med utmeldelse? Jeg tenkte å invitere min bror, bestille en CT (min CT) med våre poeng, kaste han ut igjen så han kan få bestilt CT (Sin CT) til seg selv senere med sine resterende poeng. Leser noe om 6 mnd karantene?
jeg klarer fortsatt ikke å se min oversikt over gold for life.. kommer ingenting.. har prøvd på mobilen og 3 forskjellige pcer... chrome og edge... ingen andre som har problemer med dette? har nå prøvd siden det kom ut
Funker ikke for meg heller ... Mistenker at det er fordi fleste kortet ble fikset manuelt etter det ble gjort om fra 35 til 50 flights for å få gull.. Spurte diamantmailen for litt siden, så de har kontroll på min opptjening uansett
Har kun prøvd på mobilen på den danske linken jeg så, men det virket for meg. Min periode starter på nytt ved månedsskiftet. Så lenge SAS består, og det er noe som heter Eurobonus Gold, så har jeg igjen fire år med stress
Er vanlig utløp på poeng 5 år? Dvs. at for poeng opptjent i gruppe vil de få en varighet på ca. 5 år avhengig av eierens kvalifiseringsperiode?
Ok, men er det da noen fordel med å legge inn en diamond i poolen? Vi snakker her om en gavediamant nesten uten poeng så det blir ikke noe krøll med bruk. Kanskje muligheten til å bruke diamantmailen for alle bookinger fra poolen? Uavehengig av om det er booket fra diamanten eller kapteinen?
Lite bookinghjelp fra diamantmail for tiden, men man kommer litt raskere gjennom på telefon ved inntasting av EBD-nummer. https://www.sas.no/eurobonus/point-sharing/ gir oversikt over utløpsdato på poeng i gruppen, poeng brukes i rekkefølgen de ble opptjent.