Ikke direkte SAS, men IT-kluss er det i det minste. The Miles and XPs are now removed for the ticket 074-**********. Please contact Eurobonus for the credit. Also, for future reference, don't do the check-in being logged-in into your Flying Blue account, this is why you earned the points in Flying Blue. Fra Flying Blue sin chat. Jeg sjekket for øvrig inn i appen uten å være innlogget og med EB-nummeret korret lagt til i SAS-appen. Som tidligere nevnt er vel moralen i historien at man bør inngå å logge inn i KLM/AF-appen og på deres nettsider uavhengig av hva man skal gjøre. De krevde kopi av boardingkort for å ta bort opptjening, så det kan være greit å dokumentere BP for AF/KL-flighter fremover. Jeg hadde bare mobil-BP som ikke viser EB-nummer. Det viser dog Sky Priority, som for mitt vedkommende kun er mulig med SAS siden jeg ikke har FB-status.
Har fått sms om endring på min siste *A bonusreise og at SAS dessverre ikke finner noen alternativ og jeg må ringe de, men når jeg sjekker app/nettside vises ingen endringer og alle legs står som confirmed fortsatt. Noen flere som har fått tilsvarende, kan det være bare en IT-glipp? Er litt redd for at de skal rote til denne reisen, men tenker ev. å ringe på dagtid og forhåpentligvis komme til "premium" service.
Så noe lignende i en FB-gruppe hver "endringen" viste seg å være at tider var endret til norsk lokaltid. Mao. trolig en IT-feil, fordi flytidene ved kontroll var lik de opprinnelige..
Mener BR132 TPE-KIX tidligere var A330, nå står det ingenting i SAS app, men i Lufthansa app får jeg opp 787-10. Om det bare er det så er det litt overkill av de å si de ikke finner alternativ, det er jo en forbedring fra 2-2-2 til 1-2-1 kabin Fikk for øvrig en vanlig endringsmelding tidligere når LH endret et strekk fra A320 til A320neo.
Har ikke fått noen sms eller epost, men fant denne inne på SAS.no. Hva er endringen??? Må jeg trykke på "godta endringen"? Hva skjer om jeg ikke gjør det? Ser det samme på flere bookinger.. Bare rot jo!
Rapportert også i en annen tråd. https://insideflyer.no/forums/threa...-andre-poengreiser.16163/page-297#post-569617 Det ser ut som det SAS som tuller, ifølge SAS IT har alle avganger utenfor Europa fått endret avgangstid/ankomstid til Europeisk tidssone.. I ditt tilfelle ser det ut som SAS nå mener BR065 skal ha avreise 1650, selv om riktig nok er 2350... Ser ut til å gjelde alle gamle *A bookinger? Virker som det er en visningfeil da alt ser ok ut hos partnernes hjemmesider, jeg tør ikke trykke på noe i min bestilling
Det kan stemme hos meg også ja. Må inn og sjekke de tre bookingene det gjelder. Tør ikke trykke noe som helst jeg heller.
Jeg har bare latt den stå.Tør ikke trykke på noe. Ser riktig ut på sidene til LH og flyvningen er fortsatt satt opp til den tiden jeg opprinnelig booket.
Jeg skal etter planen sjekke inn på søndag og fly på mandag med LH/OS til Thailand. Min booking er også slik som nevnt av @holmen over og jeg har ikke trykket på noe som helst, enda. Skal gi en lyd om det byr på problemer.
Sjekket litt mer og i LH app under "manage my booking" stod det et varsel om at noen "flight extras" manglet, dvs. setevalg på leg med ny flytype var "unconfirmed". Fikk valgt nytt sete i SAS app og da ble varsel borte i LH app, og alt ser bra ut. Konkluderer foreløpig med at flybytte/setevalg var årsaken til meldingen fra SAS og jeg dropper å ringe de.
Da har jeg sjekket inn hele veien til Thailand via LH-appen, og fått ombordstigningskort. Reisen står fortsatt med endringsmelding på ‘mine bestillinger’ på SAS.no.
Skal sjekke inn til bkk, laster inn pass etc. då spør den om jeg sksl overnatte i usa rller bare transfer. Så crasher det. Herlig....
Er allerede logget inn da jeg logget inn for typ 30 minutt siden, trykker "mine bestillinger" og får beskjed om å logge inn igjen - Trykker deretter logg inn og får bare opp "vis profil" som om at jeg allerede er logget inn. Prøver på ny å trykke inn på bestillingene og får deretter beskjed om å logge inn på ny igjen. Jeg har kontoer på mange ulike sider på det store internett, men det er kun SAS som klarer å lage dette rotet.
Ser ut som det er litt glitch med ST-søket i helgen. Når jeg huker av CT forsvinner plutselig ruter, og av og til blir ledige billetter på hjemreisen borte når jeg endrer dato på utreisen og motsatt. Quick fixen er å lukke fanen og starte på ny, da kommer det frem som forventet.
I nettleseren står det 0p (har opplevd det før), men i appen stå korrekt antall poeng. Er det andre som opplever det samme?
Får bra med e-postvarsler fra SAS, da. Største problemet er vel at jeg ikke er booket på det aktuelle flyet...