Ser ut som det kun er de med businessbillett som har adgang til StarAlliance fast track i LAX, gullkort duger ikke. Stemmer det? Er det nytt? (Fikk ikke lov å poste bilde eller lenke pga for få innlegg, med står på sas sine infosder om fast track.)
Mener jeg så på *A sin side at *A Gold Track ikke er på den Terminalen SAS flyr fra, så kanskje derfor.
Men det står jo at businessbillett har adgang til fast track, så det må jo bety at det finnes? Da teller ikke gullkort, kun billett i business?
Er det lenge siden du reiste? SAS har jo endret så mye rundt lounge access i det siste. Skal til LAX og har plus, skulle gjerne hatt FT. Synes egentlig det er mye uklart, men det er nok for jeg er så uerfaren gull-kunde
Reiser med ektefelle og ett barn, må en av dem bli igjen utenfor, siden man bare kan ha med en gjest?
Det var i slutten av oktober. Loungen har du tilgang til uansett som EBG, det er en Star alliance lounge
Jeg reiste fra LAX i fjor sommer med SAS. Kom inn på fast track og lounge bare med SAS Plus-billetet.
Såvidt jeg kan se er SAS satt opp til å fly fra terminal B som er Tom Bradley International, hvor *A-loungen ligger i 6. etasje, i flere måneder fremover. Og skulle det være feil er det vel uansett mulig å komme inn i loungen, gå ut igjen og bytte terminal hvis man har god nok tid?
SAS flyr ut av TBIT only. Dersom man beveger seg nedover i United land, kan til og med EBS bruke Fast Track og EBG og opp har selvsagt tilgang til alle United loungene. (minus Polaris der du må være i betalt biz)