Har Asiana a380 F FRA-ICN torsdag 2nov med retur søn 5nov. Så er spørsmålet: Sør Korea er ikke viktig for meg, lander der til lunsj fredag. Kunne godt tatt fly til et annet land på lørdag og tatt en ny natt der. Og retur hjem derfra. Det må være F. Om LH legger ut bonus billetter kan det være vi ta et legg med dem. Noen ville forslag?
Skal du til Asia ville jeg evt vurdert LH ut FRA til f.eks Tokyo og evt via BKK på hjemturen og Thai F fra BKK med 1 time massasje inkludert i loungen. Hadde Asiana F FRA-ICN i A380 og det er bra det men THAI F fra hjemmebasen til Thai blir alltid bra. Når du først skal bruke poeng og CT så ta evt en liten omvei for litt mer F klasse
De sammenfaller med det vi hadde. De hadde lastet: - 2x Laurent Perrier brut - 1x Barons de Rotschild For lite til en f-kabin med oss i, viste det seg.
Hørte/leste at Asiana hadde gått til innkjøp av rimeligere champagne enn før ja. Blir antagelig LH F til eller fra ICN (da ikke a380) og Asiana F a380 motsatt vei. Eller Asiana a380 F begge veier - de billettene vi har nå. Har ikke funnet så mange reelle alternativer i F med ICN som destinasjon.
Tipper de hadde omtrent det samme da jeg reiste i mars. Fordelen for meg var alt jeg var alene i F, så jeg fikk drikke opp alt selv. EDIT: autocorrect..
Hvordan stiller folk seg til å reise til ICN generelt nå som Kim peiser avgårde missiler? Ser vært fall at hotellprisene har droppet veldig og en får top notch hotell til få lapper i Seoul.
Interessant spørsmål. Fruen og jeg har en CT som går ut 31/12 (15/01) som vi har veldig lyst til å benytte på en langweekend med F i løpet av høsten. ICN er i utgangspunktet en interessant destinasjon, ikke destod mindre når du rapporterer om gunstige priser på hotell. Men akkurat det der med han gærningen i nord legger en demper på reiselysten. Er det en plass jeg absolutt ikke vil være om han bestemmer seg for å gjøre alvor av truslene sine, så er det på eller i relativ nærhet av den Koreanske halvøya, enn si være noe sted overhodet enn hjemme her i steinrøysa. For smeller han avgårde noen greier, så kan det fort bli svært omfattende.