Ulike tilbud. Beste tilbudet er vel 10.000 poeng dersom man betaler for ett år som digital kunde. Sjekk linken, trykk inn på de ulike for å se tilbudene.
Står jo i linken, i tillegg kommer nok avisens egne abonnementsvilkår, som eksempel at abonnementet er løpende og løper til det blir sagt opp. Gjelder for EuroBonus-medlemmer bosatt i Norge Dine EuroBonus Ekstrapoeng vil være på kontoen din to uker etter innbetaling av abonnementet Gjelder for nye abonnenter For å beholde poengene må du ha abonnement i hele den bestilte perioden Henvendelser angående abonnement: abonnement@aftenbladet.no
Kampanje på Aftenposten digital virker det som. 12 mnd for 2388,- gir 10 000 poeng. Må trykke på bestillknappen for å få opp tilbudet.
Digital 12 mnd. kr 2.388,- få (5.000 EuroBonus poeng) -> nå 10.000 EB-poeng + 1.200 EB-poeng på fornyelsen! Digital 6 mnd. kr 1.194,- få (2.500 EuroBonus poeng) -> nå 5.000 EB-poeng + 600 EB-poeng på fornyelsen! Digital 3 mnd. kr 597,- få (1.200 EuroBonus poeng) -> nå 2.400 EB-poeng + 300 EB-poeng på
Merk: Gjelder ikke bare "nye" kunder. Sa opp løpende mnd-abo forrige lørdag, og bestilte et år i stedet fra linken over. Fikk 10K inn på konto i forgårs.
DN er ihvertfall kjappe med poengene. Bestilte årsabonnement i går, og idag - ca 28 timer senere - tikket 20 000 poeng inn på EB-kontoen.
Hadde du trodd noe annet? Og det er jo fremdeles billige poeng. Skal du kjøpe 5000 ekstrapoeng fra SAS så koster de 1000,-
Ja det hadde jeg. Ofte på slike ting blir man «betalt« av selskapet for å bli kunde hos dem da konkurransen er hard. (I form av bonuspoeng), f.eks Fjordkraft med 10k EB eller strøm og teleselskaper på viatrumf. Med DN betaler man samme som alle andre med en rabatt på bonuspoeng (som jeg ellers ikke ville kjøpt) Men det blir selvfølgelig en vurfering fra den enkelte.
Jeg har ikke merket noen forskjell,men har riktignok et lavt strømforbruk. Uansett kan man jo velge seg bort fra avtalen og få «spotpris« eller hva det nå het. Strøm er jo også noe alle må ha uansett.