Eh, nei. Det er ikke min erfaring. Rabattene gjelder per natt, altså hvis du har 1000 kroner i kupong per natt, og rommet koster 750, så taper du 250 kroner på kupongen. Det erfarte jeg selv i vinter.
Ikke bare endret Fabel og Wype seg, jaggu har ikke Kinoklubben endelig bekreftet og. Da mangler vi bare Telia, og om et mirakel skulle skje - Radisson
Ja det er riktig. Sakset fra vilkårene til hotels.com: "Hvis du anvender en bonusovernatting på et opphold som koster mindre enn den maksimale verdien på bonusovernattingen, vil du ikke få refundert differansen i kontanter, som et tilgodebeløp eller på noen annen måte. Du kan bruke en bonusovernatting på et opphold som koster mer enn den maksimale verdien på bonusovernattingen, men da må du betale differansen selv."
Husk at de aller fleste booking alternativer med Radisson IKKE gir rett til Trumf poeng. Fks: Om man er Radisson hotels medlem så er det lett å gå i fellen og benytte medlemsprisene man automatisk får opp først. Men det er bare hvis man aktivt velger bort å benytte Radisson medlemspriser / tilbud / Dream deals & forhåndsbetalte opphold med rabatt etc at men kan få innvilget Viatrumf bonus. Da sitter man igjen med kun de dyreste booking alternativene, noe som gjerne gjør oppholdet et par hundre KR dyrere pr natt enn de fleste logiske valgene. Så må man jo vurdere om Radisson sitt Viatrumf tilbud på 6,2% for "hele" nettbutikken deres er et tilbud i det hele tatt, eller bare sleip markedsføring ......
Jeg har fått trumf på bookinger til tross for at jeg har valgt medlemspris ved flere anledninger de siste månedene...
Jeg booket til standard pre-paid rate - at kortet aldri ble trukket før adkomst er en annen historie.
Da har du vært heldigere enn meg, jeg har fått avslag på over 120 netter booket med medlemspriser sålangt. De eneste jeg har fått noe på er de som var booket helt uten noen rabatter. Men jeg ser også at de har justert teksten litt i Viatrumf. Før så sa de at man ikke fikk noen bonus ved bruk av rabatterte bookinger, selv ikke Radissons egne tilbud / spesialpriser etc. Men etter oppdateringen snakker de bare om kupong & rabatt koder & Forøvring er jeg positivt sjokkert om du har fått noe som helst fra Radisson etter bare noen måneder. Kanskje det er forbedringer på gang i systemet
På slike ting pleier det å gjelde en gang pr brukerkonto/kort. Altså spørs det om du må opprette ny brukerkonto med ny e-postadresse og muligens nytt betalingskort.
Jeg har fått med meg problemene dine og andres, så jeg booker ikke lenger Radisson. Forbrukermakt er det eneste som hjelper. Dersom jeg av en eller annen grunn må bo på et Radissonhotell bestiller jeg gjennom tredjepart som Expedia eller Hotels.com.
Bruker fast hotels.com med reward og betaler alltid på forhånd. Kjøpet dukker opp på konto og har alltid gått gjennom etterhvert. Nå har det seg slik at jeg skal gjøre 3 bookinger a 3 netter og disse kan ikke forhåndsbetales da jeg trenger kvitteringen fra hotellet og ikke fra hotels.com. Erfaringer med viatrumf og betaling på hotellet? Får det jo alltid opp som alternativ når jeg booker, har bare ikke prøvd den varianten? Ønsker naturligvis de 9 nettene samt ca 10000 poengene......
Jeg skal gjøre akkurat det samme, dog kun ett opphold, så det er interessant for meg også. Helt standard rate på hotellet, ingen rabatter, kun betal når man stikker. For øvrig var jeg ikke kjent med at 93.60,- var mer enn tusen kroner
Illustrert Vitenskap tilbyr 50kr trumf og har et digitalt abonnnement som man kan teste gratis i en mnd uten binding. Prøvde å bestille denne nå og det kom opp med 54kr i oversikten på viatrumf. Gjenstår jo å se om det utbetales, men både wype og fabel kom jo til slutt så jeg har trua! Løp og "kjøp"
tok det lang tid før den kom opp i lista? fant ikke det digitale tilbudet via viatrumf-linken, så måtte gå til selve illivit siden etter å ha blitt overført fra viatrumf. for håpe det ikke ødela linken til viatrumf
Tok et par timer før den dukka opp ja. Gikk også via viatrumf og klikket på "se alle tilbud" eller noe i den duren.