Jeg var der for en uke siden. De er tilbake til vanlig buffetutvalg, samt selvservering fra tappetårnene og vin/spritflaskene. Strengt tatt hadde de fortsatt munnbindpåbud når man ikke spiser/drikker, men personalet virket ganske avslappet ift dette. Men gjerne ta på deg munnbindet når du beveger deg rundt i loungen. Det eneste som mangler nå ift før pandemien er sjokolademesteren og soverommene.
Jeg var der for et par uker siden, det var overraskende lite folk. Synes den loungen ofte er full. Som Steve sier, som normalen når det kommer til mat og drikke. Det er to buffet-områder, husk å sjekk ut begge da det kan være variasjoner mellom hva som blir satt ut på de to.
Jeg var der i går, fra 11-15. Lite folk tidlig på dagen og ca. halvfullt da vi reiste videre. Buffet med varm og kald mat, fire forskjellige øl på tappekran, enkelt utvalg av vin og sprit. Soverommene var åpne, men et par andre rom (mediarom??) var stengt. Sjokoladeavdelingen var heller ikke åpen. Alt i alt ganske normalt, bortsett fra munnbindpåbudet når du går rundt i loungen.
Måtte du vise koronasertifikat/negativ test for å komme inn, eller er det mer eller mindre business as usual?
Ser ut som det er mulig å kjøpe seg inn i loungen «The Loft» for 39 Euro. Noen som har prøvd dette? Vi er 6 på tur i lag, men vi er kun to med EBD/EBG så 2 må nok kjøpe seg inn. Håper vi mrd EBG/EBD kan få med en gjest hver
Hver Star Gold medlem kan gjeste inn 1 person, forutsatt at vedkommende skal ta samme fly som medlemmet.