God ettermiddag fra Hamburg, der det har blitt litt forandring i planene. Dette var en langhelg der det i utgangspunktet ikke skulle kjøres noe særlig bil, men da jeg kom bort på SIXT i går for å hente ut en helt vanlig kjedelig BMW 530/540 eller lignende fikk jeg først en beklagelse pga at bilen jeg skulle ha ikke var kommet inn enda og ikke hadde de flere i samme klasse heller, så herremannen lurte veldig på om jeg aller nådigst kunne nøye meg med denne istedenfor: Det ble altså en M850i istedenfor. Jeg takket høflig ja, og da ble det en svipptur til Hannover og tilbake i går kveld bare for moro skyld, og det blir nok noen mil i morgen også.
God ettermiddag fra Club Intercontinental Park Lane, London. Vi har avsluttet shopping og rusling, og avslutter oppholdet her med Afternoon Tea. Det likes at de kommer med enn glass Pommery sånn i tilfellet. Turen går straks med Uber mot T5. Det er litt spenning i om First Wing fremdeles leverer Edit; litt nytt er det på First Wing. Inngangen er som den har vært; Ikke noen JLB i spritutvalget i dag, men bra med gin og en god rom; Champagneloungen er flyttet «ut»; Rosa og hvit sjampis, og lokale bobler; Det er «kontor» det Champagneloungen var tidligere, og der det var kontor er det var kontor er det nå 7 «Restworks», meget greit for chilling nå;
Noen som vet om det er noe covid krav/restriksjoner på SAS lounge CPH eller eventyrlounge CPA? Reiser med barn uten vaksinen men med hurtigtest.
Det var faktisk det motsatte av tyvär … Første positive Mail fra diamantmailen, jeg har fått på laaaaang tid
En litt mer stressende fredags kveld her... Reiser til tromsø kl. 10 imorgen, og glemt å legge inn ekstra bagasje. Får ikke endret dette på SAS sin side heller. Noen som vet om jeg kan kjøpe en ekstra bagasje på flyplassen imorgen tidlig? =)