Reiseforsikring LO favør

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Chrisbgg, 16. aug 2018.

1. Pacman

Pacman Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Fremtind er sammenslått av SR-Bank og DNB ja.

Vi har fremtind på stort sett alle forsikringer, og har vært fornøyde til nå.
    Reiseforsikring er brukt flere ganger. 2 år siden måtte eg hjem prematurt fra Palma for å ta meg av sykt familiemedlem. De dekket alt, og la til refusjon av ubrukte feriedager på eget initiativ.

Sist nå var forrige helg, minstemann fikk vannkopper på helgebesøk i trondheim - og det var svært lite kompatibelt med å fly. Så da ble det leiebil til stavanger (16k..), som eg etter alle solemerker får dekket, ink hotell osv.

Innbo/mobil-forsikringen er også brukt noen ganger, med lav egenandel.

Samt andre personforsikringer, som ikke har bydd på for store problem.

Så egentlig så vil eg kunne anbefale Fremtind :)

Kvalvaag liker dette
  2. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,704
    Bonuspoeng:
    113
    kjapp oppdatering;
    Ringte inn for å høre da det ofte er lettere med faktisk kommunikasjon (jeg er litt gammeldags sånn sett:confused:)
    Kort og greit endte det slik paramberg forespeilte.
    Jeg fremla alle mine reiseutgifter samt antall dager på reise. Fratrekk i antall sykedager.

for vår del mener jeg det er en fair deal. Vi fikk ferien, dog redusert utgave, og hadde ikke direkte ekstra utgifter relatert.

Spielhaug liker dette
  3. trqen1

trqen1 Medlem

Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    28
    Blåser liv i denne igjen. Er i Florida, første dagene har gått i «vasken» pga sengeliggende 2 åring. ER i går kveld, så har krysset ut legebesøk. Vi har reiseforsikring gjennom NSF og Fremtind, noen med erfaringer herfra ift ubenyttede reisedager? Skal være i FL i ca 3 uker, av kostnader er det bopel og flybilletter + litt medisiner som er påløpt. Håper å friskmelde tidlig for å få i gang aktiviteter igjen.

4. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    Sendte inn krav om tapt bagasje til Fremtind

De brukte 2,5 virkedag å behandle kravet :)

Dokumentasjon innsendt :
    - PIR
    -Utskrift av Chat til United der de bekrefter at de ikkje vet hvor bagasjen er
    -Kvittering på en koffert
    -Viste ellers til transaksjonshistorikk på kredittkort og at ting var gitt som gave

Dokumentasjon ble lastet opp uten at de spurte etter den, erstattet alt utenom noe allergi medisin i innsjekka bagasje…

Dekket også nødvendige innkjøp når bagasjen fremdeles var forsinka :), forsinkelses kravet ble bekrefta utbetalt med engang :)

Reise topp igjennom LO Favør

Spielhaug and Maggie like this.

Del denne siden