Er det noen som har bodd på flyplass hotellene rundt Zurich og kan komme med en anbefaling? Radisson hotellene er en del dyrere enn Movenpick og Holiday Inn Express. Verdt det? Kommer på kvelden med kone og barn, drar tidlig neste morgen. Enkel tilgjengelighet til og fra hotellet mellom ZRH og god seng er kriteriene.
Jeg bodde på Radisson Blu Hotel, Zürich Airport i mai, helt greit hotell og det er gåavstand! 100m?? Kostnad for taxi forsvinner.
Husker ikke. Jeg var der precovid, men mener det var hver 30. Minutt. Var en buss som gikk i loop mellom flere hotell.
Sitter stappmett på Zürich Senator Lounge på terminal A. Maten kan anbefales her Litt dessert måtte også til!
(Gjentar et spørsmål fra et par år siden, i tilfelle noen har noen ferskere erfaring.) Er det noen som har bodd på flyplasshotellene rundt ZRH i det siste, og kan komme med en anbefaling? Kommer inn på sen ettermiddag, og reiser videre midt på dagen påfølgende dag. Trenger derfor middag og et par drinker i en hotellbar, og frokost dagen etter. De tre som ligger nærmest (Radisson og 2x Hyatt) koster nærmere 3000 kr den natten vi skal være der, og det er litt mye for en natt på en flyplass. Kjekt med gangavstand, men det er ikke verdt 12-1300 kr. Men, hvor enkelt er det å komme seg til de andre hotellene rundt flyplassen? Går det shuttle? Er Uber det enkleste? Har poeng på både Hilton og IHG, så Hilton og Holiday Inn Express er aktuelt for å slippe å bruke cash.
Tog til sentrum går veldig ofte og tar bare 12 minutter, så hvorfor ikke finne noe som er litt sentralt? Evt ved Messe, som ligger halvveis.
Jeg har ofte brukt Marriott Courtyard Zurich North. 5 minutters gange fra Zurich Oerlikon togstasjon. Rolig strøk, resturant, bar og en coop like ved om det skulle trenges. Dog ikke prøvd frokost der.
Skulle si det samme som @Flyingdutchman Mye bedre utvalg av hoteller, og like raskt som å ta en Uber rundt ZRH: Sentrum