SAS sier at rundt 100 personer har fullført hittil: https://www.nrk.no/sport/johan-seba...illionaer-etter-reise-verden-rundt-1.17168361
Fikk akkurat e-post fra SAS om at det ville ta 10 uker å reclaime poeng for Air Europe.... Ikke fått reclaimet VN-flightene heller, de sendte jeg vel inn i starten av desember.
UX skal gå fint å claime nå. Fikk du en feilmelding? Bruk gjerne F12 og sjekk den detaljerte feilmeldingen fra eb-retro...
Som Gresshopper skriver skal UX gå fint å claime. Jeg fikk claimet en UX flight på mandag ved å velge dagen før jeg faktisk flydde i skjemaet.
Der kom China Airlines inn, etter 2. gangs etterreg, da mangler kun Vietnam. "Vi kan ikke etterregistrere for dere", sier SAS, "prøv igjen"..
Nei, og jeg fikk bekrefta fullført challenge på første e-postrunde fra SAS den 11. desember. Men med utvidet frist for retroclaim ble det vel annonsert at poengene ville komme noe senere.
Ja, det er litt av noe hvis SAS finner en teknikalitet som gjør at de kan bøffe dem som har tatt utfordringen seriøst
Noen som har fått bekreftet i det siste? Fikk siste flight registrert rundt den 15/16 desember, men ingen mail enda..
Er i samme situasjon. Fikk poeng for siste flight (China Airlines) på konto onsdag, men har ikke fått noen bekreftelse på fullført challenge ennå. Sendte en mail til SAS i går og purret.
Snakket med kundeservice siste uke og de sliter fortsatt, som nevnt over, med å registrere VN (som er siste for min del). De hadde sendt saken over til VN tilbake i desember, men ingen fremgang. Forsinkelser her er vel grunnen til at ting drar ut. På samme tid så hadde de spart seg for veldig mange spørsmål om de hadde begynt å gi poeng til de som har fullført 15 siden de skal ha den høyeste belønningen uansett.