Hei, Har booket en reise med Kenya Airways i påska. Men jeg greier ikke å finne ut hvor jeg kan velge seter? Inne på bookingen hos KQ er det heller ikke mulig å legge inn Eurobonusnummer. Er det noen som vet om en workaround? På forhånd takk!
Takk for raskt svar. Mulig jeg gjør noe feil, men prøvde å legge den til både innlogget og uinnlogget hos KLM, men uten hell. Uinnlogget får jeg feilmelding om at det ikke er en AFKLM-booking.. Da er det kanskje KQ support som er neste skritt?
Tok et par forsøk og litt tålmodighet å få svar på WhatsApp, men når jeg først kom gjennom, ordnet de det greit. Litt artig at de et øyeblikk påsto at det skulle flys en e190 fra Paris til Nairobi, men det løste vi
Hadde en tur med KQ før jul, med E190 siste leg. Ville anbefalt rad 2 der, da det var litt begrenset plass på første rad
Ikke noe spesifikt når det gjelder business siden jeg fløy økonomi i en 787-8, men kan melde at teppet man får utlevert er det ikke lov å ta med hjem - OGSÅ for business passasjerer. Var veldig fokus på å sjekke dette da vi gikk av. Var overraskende mye kø hos business for å komme seg ut av flyet
Hadde en tur med KQ før jul, med E190 siste leg. Ville anbefalt rad 2 der, da det var litt begrenser plass på første rad I forkant hadde jeg lest både positive og negative erfaringer, men jeg ble egentlig positivt overrasket. Syns crewet var veldig oppmerksomme, god mat og helt fin plass. Som kjent begynner kabinen å bli utdatert, men føler ikke at det gjorde all verden. Når det gjelder loungen, er det bare å gå rett til Pride Lounge, ikke Simba. Pride Loungen var helt fin. Både frem og tilbake fikk vi tak i noen ålreite liggestoler, som var greit med relativt lang stop. Litt begrenset drikkeutvalg der, men god mat
Må bare stemme i at business på 787-8 var bra og at pride lounge var stor og fin. De setter gate closing og boarding veldig tidlig. Og ved gate står det at boarding starter om -0 min, men det er nye ti min for hvert min. Sikkert anderledes om du starter på cdg.
Fikk fint valgt KQ-seter på tarom-nettsiden. EB-nummer lagt inn i SAS-appen, DL+KQ booking for øvrig.
Oooh! Nice! Takk for tipset om Tarom-nettsiden. Her får jeg opp min rene KQ-reise også, og det ser ut til at jeg kan bytte seter.