Tråden om forbedringsforslag og diskusjon rundt selve forumet

Tråd i 'Testforum' startet av Herlov, 01. des 2016.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,724
    Bonuspoeng:
    183
    Hva med et eget underforum for kjøp/salg av alt som er poengrelatert, som har minstekrav om både hvor lenge man har vært registrert som medlem og antall poster?

Mye opportunistisk salg av Trumfkronasjer fra medlemmer med under tosifret antall innlegg, og jeg tenker at det ikke nødvendigvis er noe som positivt for forumet i sin helhet.

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    67,752
    Bonuspoeng:
    293
    Tidligere kunne jeg velge å få epost når noen sendte en melding. Nå får jeg ikke varsel.

Fant ingen innstillinger for dette på forumet?

3. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,949
    Bonuspoeng:
    350
    Har meldt det videre, så får håpe det kommer en løsning.

holmen liker dette
  4. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,449
    Bonuspoeng:
    293
    Blir det ny plattform snart, eller er det bare «snakk»?

5. Tore

Likes mottatt:
    114,949
    Bonuspoeng:
    350
    Det har beklageligvis ikke skjedd noe mer.
    Lenge siden jeg har hørt noe om de planene, men håper virkelig det skjer noe snart. Det er mye bugs i systemet her nå..

6. Theviking

Theviking Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    En venn av meg har prøvd å opprette en bruker her, uten hell. Registrering er forsøk på pc med ulike nettlesere og fra iPhone med ulike nettlesere. Etter å ha trykket registrer dukker «A server error occurred. Please try again later.» opp. Han har forsøkt i 4 dager i strekk nå…

7. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,302
    Bonuspoeng:
    113
    Kan IF få inn regler mot å promotere SoMe? Jeg håper ikke dette fantastiske forumet skal bli en arena for influensere som promoterer SoMe i annethvert innlegg.

Darkcho, Henrik and paron like this.
  8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,701
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er foreløpig uenig i at det er et stort problem, men jeg ønsker jo ikke reklamespamming heller.
    At noen sier «følg min reise på Snap» eller sjekk min webside xxx, ser jeg (foreløpig!) ikke som noe problem, så lenge en del innhold allikevel blir postet her.
    Så TL;DR uenig i at det er et problem nå, men vil ikke bli spammet i fremtiden

9. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,302
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, du har helt rett. Det er heldigvis ikke et stort problem her inne, men det er uansett folk på dette forumet med f.eks reisebrev som konstant promoterer sine egne sosiale medier, og på et forum der kvaliteteten er overraskende bra så vil jeg helst ikke se så mye av dette.
    Influensere (eller wannabe influensere) med ønske om å bygge følgere fører 10/10 ganger til dårlig innhold som egentlig er av lav interesse og har lav kvalitet målt opp mot resten av det bra innholdet som er på IF.
    La oss fortsette med den høye standarden vi har her inne.....Det er nok en grunn til at mange er her og ikke på Kvinneguiden.......

10. Tore

Likes mottatt:
    114,949
    Bonuspoeng:
    350
    Det er ikke et veldig stort problem her inne, men jeg har moderert vekk en del direktereklame for egne nettsider som til dels er direkte konkurrerende.
    Utover det føler jeg ikke det er noe stort problem, men rapporter gjerne tilfeller som synes ugreie om det er noe jeg ikke har oppdaget.

eventyrer, Rapolo, Flyrlavt and 3 others like this.
  11. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,724
    Bonuspoeng:
    183
    Det høres pragmatisk ut! Bra at det er litt bevissthet rundt det, trenger jo ikke å være et veldig strengt regime, men så lenge det er noen greie retningslinjer og det som blir for meget forsvinner, føles det for meg som en god linje å holde.

RoadKing, Rapolo and Tore like this.
  12. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Finnes det en mulighet for å markere hele forumet som lest?

13. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,535
    Bonuspoeng:
    113
    Screenshot_20250222_134345_Chrome~2.jpg

DJasko liker dette
  14. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    194