Nå som jeg har blitt eurobonus-millionær, så fikk jeg lyst til å fly first class igjen. Noen som har noen tanker når SAS kommer til å åpne for bestilling av FC-billetter i Skyteam? Dette blir jo da med Garuda og Saudia. Eventuelt China Eastern men er ikke så begeistret for deres first class-seter. Hørte sist at det skulle bli i begynnelsen av 2025, men nå har det gått en stund siden vi har fått noe oppdatering av SAS.
F ble mulig for rett under en måned siden. Skrevet noen ord om det her: https://jetlag.no/nyheter/eurobonus-medlemmer-kan-na-booke-first-class-for-poeng Så langt virker det som det er kun Garuda som har noe fornuftig tilgjengelighet. Saudia og China East har jeg ikke funnet noe av enda.
Det hadde jeg ikke fått med meg! Får se om det blir noen tur med Garuda First class da. Er det noen søkeverktøy til å finne first-class turer eller må man ringe sas som må sjekke alt mulig av datoer?
Det var dårlige nyheter - AMS-CGK er vel den eneste ruten de flyr first class på også? Da er det kun Saudia og China Eastern igjen...