Jeg føler av og til en enorm sympati med de som jobber der. På grunn av måten det er lagt opp så varer en CT-booking-samtale lett en times tid.. tenk deg at du hadde planlagt å logge ut om 15 minutter og så ringer det på CT-telefonen..
Før siste booking-forsøk hadde jeg satt opp en webside på et kort domene jeg eier, hvor det sto hva jeg ville booke, med alle datoer, flynummer, reisende, eurobonus, epostadresse og mobil. Planen var å la den ansatte åpne websiden og ta copy/paste så langt det lot seg gjøre, uten å måtte bokstavere alt. Nei, de kunne ikke åpne websider. Nei jeg kan ikke sende epost. Eller fax. Eller chatte. Eller åpne en ticket.
View attachment 156146
Tenk om SAS istedenfor kunne si "Gå til sas.no/notepad, tast inn adgangskode A 4 C P og du kan sikkert lime inn alt du måtte ønske av informasjon så får jeg det på skjermen."
Tror jeg skal sende det inn som et forslag.
Eller la oss sette sammen en bonusreise selv.. strekk for strekk, og sende det inn som et ferdig forslag de billetterer etter en sanity check. Da kunne jeg ha fikset open jaw selv og lagt på feeder flights i en annen booking-klasse.
Vis alt...