Hvordan er det med ekstra gratis bagasje når jeg flyr med SAS og har connection videre med Delta? Jeg har SAS Gull/SkyTeam Elite Plus. SAS kunne ikke gi noe fornuftig svar, og Delta sa jeg måtte snakke med SAS.
Bruk referansebestillingsnummeret ditt for å logge inn på Delta-appen/nettsiden, deretter scroll ned og se hvor mange kolli bagasje du har inkludert gratis!
Regner med du flyr til USA og videre med Delta på samme billett? SAS er isåfall most significant carrier, og det er de reglene som gjelder. Går som regel helt fint bort, men min erfaring er at Delta ikke ser det som er utover Sky Team Elite Plus som er 1 ekstra kolli. Men som Gold hos SAS har du 2 ekstra. Hadde 4 kolli med hjem sist, og da måtte jeg betale ca 250USD for siste kolliet. Måtte claime det tilbake hos SAS, men hadde pengene på konto ila en uke.
Finner ikke inne på Delta siden. Jepp, flyr til USA med SAS og videre med Delta på samme billett. Ah, så Skyteam Elite Plus er 1 ekstra koffert med Delta. Delta kundeservice kunne ikke svare på det engang. Da skal det går bra, må ha med en treningsbag sammenrulla , tilfelle jeg må handle godteri å slikt på Wallmart til dattra mi, hehe
Hvis du allerede har lagt til EB-nummeret i bookingen din, kan du se at selv om jeg ikke valgte SkyTeam eller til og med standardvalget (Ikke-medlem/Ingen Delta SkyMiles Amex-kort), får jeg fortsatt 2 gratis innsjekkede kolli på 32 kg.