FAQ på gi bort-siden spesifiserer at mottatt status gjelder ut neste opptjeningsperiode + grace: https://www.sas.no/eurobonus/give-away-membership/
Da får jeg ta kontakt igjen om det ikke løser seg med gull mailen. Men har også problem med "point share".....
Hadde samme problem i et par uker. Mailet diamantmailen og de svarte dagen etter og deretter ila en time på oppfølgingssvar. Ble manuell utsending og godkjenning av gullmedlemskap, takk til rask og god hjelp fra CS. Feilen er for øvrig logget til IT.
Fremdeles feil på både point share og gi bort medlemskap. Har sendt mail + snakket med kundeservice et par tre ganger om dette. De bare beklager... Noen som vet om SAS jobber med dette?
Jobber med, tja.. like greit å bare bruke scriptet i Tapermonkey som er lenket til på forumet her. Blir gammel av å vente på SAS IT. PointSharing fungerer i hvert fall fint med det, og tipper gi bort medlemskap kanskje også gjør det. Hvis ikke så kan de gi det bort ved at du gir dem all info på mail
Det er samme type feil på Point Sharing, gi bort og etter registrering, så bare pass på å legge opp et match filter som er vid nok når du trenger å bruke disse tjenestene
heisann, tolker jeg det rett at om jeg "anskaffer" et gullkort fra en diamant tidlig i januar (mitt EB nullstilles nyttårsaften), så vil jeg ha gullkortet i nesten 2 år? Flyr ikke mer selv i disse dager enn at jeg bygger opp rundt 30k poeng. Pre-covid var jeg på diamant nivå selv. Leste tre poster opp og fikk svaret