Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,420
    Bonuspoeng:
    113
    Talkmore: Får man bare velkomst en gang per Trumf-konto noensinne? Eller er det generelt bare 12-månedersregelen som gjelder?

2. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    566
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg mener jeg har fått flere ganger og at kravet bare er at det må gå 12 måneder siden man sist var kunde.

AirMags and The_Dude like this.
  3. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,248
    Bonuspoeng:
    113
    I tillegg til 750kr trumf er det nå halv pris på månedsgebyr og påslag frem til 30.sep:
    https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/spotpris-strom/

Strøm til spotpris vårkampanje
    34,5 kr/mnd + Påslag 2,95 øre/kWh
    Etter 30.09.2025 vil du få strømavtalen Strøm til Spotpris med månedsbeløp 69 kr/mnd + Påslag 5,9 øre/kWh.

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,313
    Bonuspoeng:
    293
    Og ingen binding, det er jo ikke gærent.

Hva mener de med denne: "Denne strømavtalen er bare tilgjengelig i enkelte kanaler."

5. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,420
    Bonuspoeng:
    113
    Onlne?

RoadKing liker dette
  6. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Ingen binding gjelder kun om man benytter seg av "vanlig" vårkampanje. Det står ingenting i den kampanjen om kr 750 trumf i velkomstbonus. Om du går inn på linken for trumf-kampanjen HER, så er det spesifisert 6 måneders binding.

Viktig å ha tunga rett i munnen så man ikke blander kampanjer. ;)

RoadKing liker dette
  7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,313
    Bonuspoeng:
    293
    Takk, veldig signifikant info. Nå er jeg så heldig at jeg har i praksis en ren lysregning (som man sa i gamle dager) på strøm, så en 6 måneder binding nå på sommeren blir ikke dyrt.
    Men, 750 Trumf gir vel 10125 eb poeng, gidder jeg?

8. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    28

9. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,053
    Bonuspoeng:
    113
    Ved feil i Spar nettbutikk får man refusjonen utbetalt som Trumf.

Jeg har handlet et par ganger i Spar sin nettbutikk når det har vært 10% trumf på alt man handler i nettbutikken. Ved begge tilfeller har det vært 3 for 2 varer hvor jeg ikke har fått korrekt rabatt. Når jeg reklamerer mottar jeg refusjonen i form av Trumf. En ekstra bonus der altså.

Melding fra Spar kundeservice:
    For reklamasjoner som godkjennes blir beløpet du får tilbake overført i form av Trumf-bonus til din Trumf-konto.

DJasko and Nordlands like this.
  10. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Hos Meny kan du melde reklamasjoner via appen selv når du ikke har handlet på nettet. Kjøpte Mango chutney når de hadde 50 % trumf på asiatiske matvarer. Kjøpte den mot slutten av februar, utløpsdato var mars, 2025. Sendte reklamasjon på den i appen og sa at jeg kjøpte den for å ha den langt frem i tid, pga 50 % trumf. Fikk refundert fullt beløp til trumf (trodde jeg kun ville få 50%). Chutney ble spist opp for en ukes siden. Kan jo ikke kaste mat...

Rapolo, EndreD, livinspeed and 4 others like this.
  11. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    566
    Bonuspoeng:
    93
    Får ikke til å sitere @JeanPaul men jeg dobbeltsjekka nå og ser at jeg fikk velkomstbonus hos Talkmore både i 2022 og 2024. Så da har kanskje mitt abonnement gått under radaren :)

12. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,087
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har fått opptil flere ganger selv på forskjellige numre, så virker som om det går fint så lenge det er mer enn 12 mnd siden sist.

Emma liker dette
  13. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, kjipt å miste den ut av munnen :oops:

SundalBonus liker dette
  14. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,087
    Bonuspoeng:
    93
    For de som måtte ha en Spar i nærheten:
    upload_2025-3-28_18-50-20.png

Trent600, EndreD, paron and 2 others like this.
  15. Ddan

Ddan Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28
    Hei. Har akkurat byttet til Fjordkraft. Noen som vet hvordan man forbinder ens Fjordkraft konto til Trumf-kontoen?

16. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg Google Fjordkraft og trumf. Kom inn til en side og fulgte anvisning. Tydeligvis var det koblet til fra før siden jeg en eller annen gang har vært kunde.

Spurte via messenger chat også om det var registert at jeg får 750 kr. Etter å ha sjekka kundeforholdet bekreftet de dette og at det ville komme innen 14 dager etter oppstart.

17. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,248
    Bonuspoeng:
    113
    Formoder at du bestilte fra siden hvor det står du får trumf bonus? Jeg gjorde det og fikk da en epost noen timer senere med link for innlogging / kobling til trumf konto. 750kr trumf kom inn noen timer etter jeg hadde gjort det.

18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,612
    Bonuspoeng:
    183
    Godt poeng, og god kampanje!

Flere enn meg som gikk gjennom bestillingsløpet, og fikk opp "Trumf bonus 0" på siste side før bestilling?

Jeg har ikke vært kunde hos dem før (noensinne), så det helt klart ikke 12 mnd regelen som slår inn.

19. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,248
    Bonuspoeng:
    113
    Ref. mitt svar i andre tråden, det står nok Trumf 0kr ved bestilling uansett, det gjorde det for meg og jeg fikk 750kr Trumf innen 24 timer.

Del denne siden