Dine vellykkede bookinger av CT eller vanlig poengreise

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av bighc, 19. okt 2017.

  1. Ololsen

    Ololsen Senior Medlem

    Innlegg:
    557
    Likes mottatt:
    4,063
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: Delta
    Klasse: Eco
    Avreise fra: ATL
    Destinasjon: BNA
    Enveis, T/R, Open Jaw: Enveis
    Antall poeng brukt: 45.000
    Antall reisende: 3 voksne
    Skatter og avgifter: 500 ish pr pers
    Reisen finner sted i: feb 26
    Booket: mars 25

    ATL-BNA / DL / B737-900

    Får liste opp denne også da siden separat booking. I og med vi nok kommer til å innta litt flytende væske på dagflighten til ATL så fant vi ut at det ikke var så lurt å ta ut en leiebil umiddelbart etter ankomst. Samtidig ankommer vi såpass tidlig så vi fant ut vi da like gjerne kunne fly opp til Nashville. Turen ned igjen til ATL blir roadtrip. Får svinge innom Alabama på veien så får krysset av nok en delstat.
     
  2. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    190
    Likes mottatt:
    328
    Bonuspoeng:
    63
    upload_2025-3-22_20-0-26.png
    Flyselskap: SAS, Virgin Atlantic
    Klasse: Business
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: LAX
    Enveis, T/R, Open Jaw: tur/retur
    Antall poeng brukt: 130 000
    Antall reisende: 2 voksne
    Skatter og avgifter: 2646 kr
    Reisen finner sted i: apr 25
    Booket: mar 25

    Flyvninger:
    OSL - LHR // SK Biz // A320neo
    LHR - LAX // VS Biz // A350-1000
    LAX - LHR // VS Biz // A350-1000
    LHR - OSL // SK Biz // A320neo

    Hvem skulle trodd at det gikk an å finne noe ledig i påsken?
     
    Last edited: 22. mars 2025
  3. themichael

    themichael Veteran

    Innlegg:
    1,628
    Likes mottatt:
    4,296
    Bonuspoeng:
    113
    Flyselskap: KLM, Saudia, SAS
    Klasse: Business, SAS Go
    Avreise fra: Trondheim (TRD)
    Destinasjon: Jakarta (CGK), tilbake fra Manila (MNL)
    Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
    Antall poeng brukt: 93.750 + 1 CT
    Skatter & avgifter (per person): 2.205 NOK (+400 NOK telefongebyr) + endringsgebyr og nye avgifter på 313 NOK + 170 NOK (15 €) endringsgebyr
    Antall reisende: 1 voksen
    Reisen finner sted i:
    januar 2026
    Booket: 27. mars 2025

    Utreise

    TRD–AMS | KLM Cityhopper E190 (Business)
    AMS–MUC | KLM B737-800 (Business)
    MUC–JED | Saudia A320 (Business)
    JED–CGK | Saudia B777-300 (Business)

    Hjemreise:

    MNL–JED | Saudia B787-9 (Business)
    JED–MUC | Saudia A320 (Business)
    MUC–CPH | SAS A320neo (SAS Go)
    CPH–TRD | SAS CRJ900 (SAS Go)

    map.gif

    Kommentar:

    Som mange andre her har kommentert, er det krevende å finne noe fra Norge til Asia i Business. Men, med gode tips fra forumet, så viser det seg at det ikke er så vanskelig hvis man reiser allene, er fleksibel på tid og er villig til å velge Saudia som flyselskap. Ikke minst må man også ha lyst til å bruke mye tid på telefon (jeg brukt til sammen 1 time og 30 minutter – til tross for at det var så å si ingen ventetid)!

    Fremgangsmåte (det er absolutt muligheter for å finne Business reiser til Asia!)

    Jeg har lagt merke til at det er ganske greit tilgang på Business seter med Saudia fra forskjellige europeiske flyplasser. Men nesten alltid bare et sete. Så jeg gikk inn i rutekart til Saudia og sjekket destinasjoner som var interessant:

    https://www.flightconnections.com/route-map-saudia-sv

    Jeg hadde ikke noe problem med å finne greie reiser til de fleste av Saudia’s asiatiske reisemål. Spesielt fra München var det ofte god tilgjengelighet. Både Jakarta og Manila fristet meg.

    Deretter sjekket jeg om datoer som passet meg også hadde feeder flights fra TRD til MUC og det var det egentlig masse av i januar, så da var det tid å ringe CT telefonen. Agenten var hyggelig, men ting gikk sakte. Han fant ikke tilgjengeligheten på returen…helt til han likevel fant den 15 minutter senere etter han snakket med noen i bakgrunnen. Uansett, etter 40 minutter var turen i boks. Billetten MUC-CGK/MNL-MUC kom umiddelbart og jeg ble lettet.

    Et par timer senere ringte jeg vanlig SAS kundeservice for å legge til TRD-MUC og MUC-TRD. Hun var greit og hyggelig, men prøvde to ganger å legge til MUC-TRD på feil dato, og lurte deretter på hvorfor det ikke gikk. Jeg kunne se bookingen online og bemerket at avgang fra MUC til TRD hun hadde lagt til var en dag for tidlig (så sjekk gjerne i «Mine Bestillinger» hva som skjer mens agenten jobber – da kan du kanskje oppdage slikt). Etter 50 minutter og mye ventemusikk var endringen på plass. Nå håper jeg at dem snart billetterer. Jeg vet ikke hva som skjer dersom billettering skjer etter 31.03., når CT’en har gått ut på dato? Jeg håper det blir ikke ny og dobbel poengtrekk pga sen billettering.

    Fasit

    Det er alt for komplisert å bestille en bonus reise i Business sånn som det er. Ingen burde vært nødt til å bruke 90 minutter på telefon for å fikse en reise som egentlig ikke er så veldig komplisert. Men: Det er fullt mulig å få til en flott reise (i hvert fall når man reiser alene).

    Nå gjenstår det bare å glede seg på Qahwa og dadler ombord hos Saudia.

    EDIT: Jeg fikk nettopp billettert reisen. Hurra!
     
    Last edited: 28. mars 2025
  4. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,204
    Likes mottatt:
    3,816
    Bonuspoeng:
    113
    Flyselskap: KLM og Aerolineas Argentinas
    Klasse: Business og eco
    Avreise fra: SVG
    Destinasjon: Santiago (Chile)
    Enveis, T/R, Open Jaw: Tur/retur
    Antall poeng brukt: 165 000 + 1 CT
    Skatter & avgifter (per person): NOK 2,500
    Antall reisende: 2
    Reisen finner sted i: Jan/Feb 2026
    Booket: i dag

    Flygninger:

    Svg-Amsterdam KL, E175 Business
    Amsterdam-Roma KL, B737-9 Business
    Roma-Buenos Aries AR, A330-200 Business
    Buenos Aries-Santiago KL, 787-9 Business

    retur:

    Santiago-Buenos Aries KL, 787-9 Eco
    Buenos Aries-Roma AR, A330-200 Business
    Roma-Amsterdam KL, B737-800 Eco
    Amsterdam-Svg KL, E175 Eco


    Booket først Roma-Buenos Aries tur/retur Business på nett torsdag kveld, og ringte i dag telefonen til SAS for å legge til de resterende flygningene. Fikk hjelp av en ung norsk kar som booket dette i løpet av 10min. Billettene ble ferdig stilt i løpet av 30min etter at jeg la på.

    Angrer litt nå at jeg ikke booket Santiago-Amsterdam-Stavanger for 2 uker siden i Business når det faktisk var ledig. Men jeg satser på at det åpnes opp igjen noe etter hvert.
     
  5. themichael

    themichael Veteran

    Innlegg:
    1,628
    Likes mottatt:
    4,296
    Bonuspoeng:
    113
    Flyselskap: Garuda, Korean
    Klasse: Business
    Avreise fra: Jakarta (TRD)
    Destinasjon: Manila (MNL)
    Enveis, T/R, Open Jaw: En vei
    Antall poeng brukt: 30 000
    Skatter & avgifter (per person): 676 NOK
    Antall reisende: 1 voksen
    Reisen finner sted i:
    januar 2026
    Booket: 29. mars 2025

    Utreise

    CGK–ICN | Garuda A330-300 (Business)
    ICN–MNL | Korean B777-300 (Business)

    map (1).gif

    Kommentar:

    Reisen (rød i kart) er en del av en reise som ble bestilt to dager siden (grå i kartet):

    https://insideflyer.no/forums/threa...r-vanlig-poengreise.9284/page-344#post-575686

    Første gang jeg får booket en reise på web uten feil, så rett frem! Her er det særdeles god valuta for poengene. 7 timer i Business til Seoul og deretter 4 timer i Business til Manila for 30 000 poeng (ingen CT brukt) og avgifter som er på et hyggelig lavt, asiatisk nivå :). Fint at jeg får en hel dag i Seoul (10 timer), selv om jeg er klare over at jeg må ordne K-ETA og at det tar en time inn i byen. På nedsiden fikk jeg verst mulig sete konfigurasjon hos både Garuda (2-2-2) og Korean (2-3-2), men det er jo fremdeles veldig god komfort.

    Begge reiser gir meg nå 4 dager i Jakarta, en dag i Seoul og 7 dager i Manila. Mye tid for å oppdage tre nye byer og land. Blir morsomt å reise fra 30 grader og monsun, til minusgrader, og så tilbake til tropisk finvær.
     
  6. sirjobis

    sirjobis Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    28
    Flyselskap: SAS, Virgin Atlantic, Delta
    Klasse: Business
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: CUN
    Enveis, T/R, Open Jaw: tur/retur
    Antall poeng brukt: 130 000
    Antall reisende: 2 voksne
    Skatter og avgifter: 6400,-
    Reisen finner sted i: Mars 25
    Booket: Mars 25

    Flyvninger:
    OSL - LHR // SK Biz // A320neo
    LHR - ATL // VS Biz // A350-1000
    ATL - CUN // DL Biz // Boeing 757-200
    CUN - JFK // DL Biz // A321neo
    EWR-OSL // SK Biz // A321neo


    Kommentar
    Håpet var å komme seg til Seoul på vennetur, men det dukket aldri opp noe billetter dit eller i nærheten. Valget falt derfor på det eneste vi fant innenfor tidsrommet - Mexico! Ble 3 dager i Tulum og 2 dager i Playa Del Carmem.
     
    Rscott, sunshine, Rapolo and 10 others like this.
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,882
    Likes mottatt:
    26,681
    Bonuspoeng:
    183
    Flyselskap: SAS
    Klasse: Plus og Business
    Avreise frå: BGO
    Destinasjon: LAX
    Envegs, T/R, Open Jaw: OJ - Skal bli T/R
    Antal poeng brukt: 60 000
    Antal reisende: Ein bonusnisse
    Skattar og avgifter: ca 1100
    Reisa skjer i: Mai 25
    Booka: Utreise (CPH - LAX) september 24, BGO-CPH og LAX-CPH mars 25

    Flightar:
    BGO - CPH | SAS+ | A320neo
    CPH - LAX | SAS C | A350-900
    LAX - CPH | SAS C | A350-900

    Kommentar
    Eit steg nærare å få meg bursdagstur til LAX veka før eg rundar 40. Dårleg med billettar til BGO på heimvegen. Er det norske vestlandet i ferd med å bli eit meir populært reisemål enn LAX? Eller har det vore slik lenge? Det var verre å finne billett BGO - CPH enn CPH - LAX då eg booka utreisa. Vi får tru eg kjem meg heim i alle fall.

    Planen i Los Angeles er å kose meg.
     
    Last edited: Tirsdag kl 09:10
  8. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    220
    Likes mottatt:
    725
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: SAS, Air France
    Klasse: ECO (!!!!!!)
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: MRU
    Enveis, T/R, Open Jaw: tur/retur
    Antall poeng brukt: 135.000 (2 ct)
    Antall reisende: 2 voksne, 1 barn, 1 infant
    Skatter og avgifter: ca 7000,-
    Reisen finner sted i: Januar 26
    Booket: Mars 25 (grunnet utløp av ct)

    Flyvninger:
    OSL - CDG // SK ECO // A320
    CDG - MRU // AF ECO // 777-300ER
    MRU-CDG // AF ECO // 777-300ER
    CDG - OSL // AF ECO // A220


    Kommentar

    Anko! Jeg sender regningen for titalls timer med psykiske behandlinger for mine barn som nå må reise long haul i økonomi. Skamme seg burde du
     
  9. btm

    btm Medlem

    Innlegg:
    163
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: SAS, Delta
    Klasse: Business
    Avreise fra: Bergen (BGO)
    Destinasjon: Los Angeles (LAX)?
    Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw (SAS) og enveis (Skyteam)
    Antall poeng brukt: 60.000 (SAS FP4) + 30.000 (SkyTeam)
    Antall reisende: 1 voksen
    Skatter og avgifter: 875,- + 59,- + 59,- +150,- + 450,- + 248,- = 1.841,-
    Reisen finner sted i: Februar 26
    Booket: Mars 25

    Flyvninger:
    Dag 1
    BGO - CPH | SK Biz | A320neo
    CPH - JFK | SK Biz | A330-300

    Dag 2
    BOS - JFK | DL Biz | E175
    JFK - SFO | DL Biz | B767-3

    Dag 3
    SFO - LAX | DL Biz | B737-9
    LAX - CPH | SK Biz | A330-300

    Dag 4
    CPH - BGO | SK Biz | E195


    Kommentar:
    Nå var det min tur til å oppdage den litt varierende kvaliteten på Callsenter. Kort fortalt fikk jeg vite at:
    - Agenten fikk ikke opp noen av flyvningene jeg fikk opp på nett som enveis. Det var visst en gulrot for reisende som valgte å bestille på nett selv :confused: Kjipt når man ikke kan bestille open-jaws selv, da.
    - Man kan ikke bestille enveis-tur til USA. Bestillingen vil da feile når man kommer til betaling :D
    - Man må ha minimum 4 døgn overnatting i USA før man kan ha returreisen sin o_O

    Ingenting av dette er jo riktig. Så løsningen ble at jeg bestilte utreiser selv (på både SAS og SkyTeam-reisene), og da kunne hun legge til retur når jeg oppgav PNR. Plot-twisten kom når jeg på Mine reiser plutselig ser at returen LAX-CPH er i plus i stedet for Business :eek: På grunn av litt ekstra ventetid på telefon i dag så booket jeg derfor LAX-BGO i biz som enveis, og så måtte jeg ringe inn på ny for å få backoffice til å annulere endringen som la inn returreise i plus. Mye knoting her altså.

    Men, det ser jo ut som en gøy tur, da? Hele reisen er over på 3,5 døgn, så her blir det mye soving i luften - og kanskje ikke så mye på hotell :D Men får sett litt mer enn på de vanlige en-natts-turene mine :p

    Edit: Da ble siste ST-legget billettert (ca 20 timer etter bestilling). Fasiten ble at ST-turen min fikk et endringsgebyr på 150 kr, men til gjengjeld ble den godkjent som en enveis-tur i stedet for open-jaw. Så da sparte jeg 20k poeng. Dette ble jo nesten leg-for-leg, jo :)
     
    Last edited: Tirsdag kl 10:30
    haifinn, Rscott, sunshine and 11 others like this.
  10. AirMags

    AirMags Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: SAS
    Klasse: Eco
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: ALC
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 30.000 + 1CT
    Antall reisende: 2 voksne
    Skatter og avgifter: 634,-
    Reisen finner sted i: August/september 25
    Booket: Mars 25

    Hadde en CT og noen bonuspoeng fra far som gikk ut etter å ha satt opp Pointsharinggruppe, så sendte mor og far på en tre ukers tur ned til Spanien. Klarte ikke finne noen andre reiser å bruke CTen på, men har fortsatt 3 igjen så ingen problem sånn sett.
    Booket alt på nett.

    Satser på å komme tilbake her med en saftigere rute med noen kompiser om kort tid om det bare kan dukke opp noen returbilletter i biz snart...
     
    sunshine, btm, Maggie and 4 others like this.
  11. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    841
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: SAS, Saudia, Garuda, Korean
    Klasse: BUSINESS
    Avreise fra: SVG
    Destinasjon: TYO
    Enveis, T/R, Open Jaw: tur/retur
    Antall poeng brukt: 82500
    Antall reisende: 1
    Skatter og avgifter: ca 2100,-
    Reisen finner sted i: februar 26
    Booket: april 2025

    Flyvninger:
    SVG - OSL // SK+ // Embraer
    OSL - CDG // SK Business // A320neo
    CDG - JED // SV Business // 787-9
    JED - CGK // SV Business // 777-300ER
    CGK - HND // GA Business // 777-300ER
    ----
    NRT - ICN // KE Business // 737-8 MAX
    ICN - CPH // SK Business // A359
    CPH - SVG // SK Business // Embraer

    Blir overnatting og dagsbesøk til Jedda og dagstur til Jakarta på vei ned.

    Dukka opp NRT-ICN-CPH-SVG med Korean og SAS i morges, fikk ringt inn og rebooket.
     
    Last edited: torsdag kl 11:25
    Rscott, sunshine, marekz and 8 others like this.
  12. Jon_Noj

    Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

    Innlegg:
    75
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Flyselskap: SAS
    Klasse: Business
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: JFK
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 200.000
    Antall reisende: 2 voksne
    Skatter og avgifter: 2.254
    Reisen finner sted i: Mai 25
    Booket: Mars 25, oppgradert April 25

    Flyvninger:
    OSL - CPH // SK+ // A320neo
    CPH - JFK // SK BIZ // A330-300
    JFK - CPH // SK BIZ // A330-300
    CPH - OSL // SK+ // A320neo

    Kommentar:
    Først booket som business til New York med retur i Plus pga. ingen business ledig, planen var å prøve seg på auksjon, så åpnet det seg 2 business bonus seter og returen ble oppgradert :)
     
    AirMags, haifinn, Rscott and 10 others like this.
  13. graphite

    graphite Aktivt Medlem

    Innlegg:
    251
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Flyselskap: SAS, Air France, Aerolineas Argentinas, KLM
    Klasse: Økonomi
    Avreise fra: CPH (Egentlig BGO, men kanskje på egen billett)
    Destinasjon: Salta SLA
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 90 000
    Antall reisende: 1
    Skatter og avgifter: Kr 2 881
    Reisen finner sted i: Des 2025-Jan 2026
    Booket: April 2025

    Flyvninger:
    CPH – CDG // SK // A320neo
    CDG – FCO // AF // (ukjent)
    FCO – EZE // AR // A330-200
    AEP – SLA // AR // EMB190/195
    SLA – EZE // AR // EMB190/195
    EZE – MAD // AR // A330-200
    MAD – AMS // KLM // 737-800
    AMS – CPH // 737-800

    Kommentar:
    Ikke akkurat noen champagne-og-kaviar-tur. Streit bonusuttak, økonomiklasse. Nesten alle 332'ene til AR har så ikke-fantastisk biz at det føles om det er ærligere å bare kjøre fakirløp i eco.
    Booket CDG-SLA-CDG på nett til å begynne med, la til og justerte feeder i Europa på telefon. I øyeblikket ikke mulig å komme helt fra/til BGO innenfor 8 segment. På nettet var det ledig i både eco og biz på AMS-BGO på returdato, men agent så kun biz. Mente det kun var nye bestillinger som kunne bookes i Eco.
    Nokså høye "skatter" etterhvert. Er kanskje Arg.-flyvningene som slår til.
     
    Kalsnes, AirMags, sunshine and 3 others like this.
  14. graphite

    graphite Aktivt Medlem

    Innlegg:
    251
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Flyselskap: KLM, Aerolineas Argentinas, SAS
    Klasse: Økonomi
    Avreise fra: CPH
    Destinasjon: EZE
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 90 000 + CT
    Antall reisende: 2
    Skatter og avgifter: Kr 2 711 x 2
    Reisen finner sted i: Des 2025-Jan 2026
    Booket: April 2025

    Flyvninger:
    CPH – AMS // KL // 737-800
    AMS – FCO // KL // 737-900
    FCO – EZE // AR // A330-200
    EZE – MAD // AR // A330-200
    MAD – CPH // SK // A320neo

    Kommentar:
    Litt samme historie som foregående, #6873.
    Skal også ende med BUE-SLA-BUE, men må vente på at SAS-agenter får lov til å booke AR og at litt feedere åpnes.
     
    AirMags, sunshine, Insomnia4u and 2 others like this.
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,565
    Likes mottatt:
    34,365
    Bonuspoeng:
    293
    Flyselskap: Vietnam, KLM
    Klasse: Business
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: HAN
    Retur fra: SGN
    Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
    Antall poeng brukt: 375.000
    Antall reisende: 2 voksne
    Skatter og avgifter: 2134 pr pers
    Reisen finner sted i: jan 26
    Booket: apr 25

    Blir nok vår siste CT reise. Som den observante leser sikkert har lagt merke til så koster det flesk å reise med Vietnam Airlines. Men det innebærer også grei tilgjengelighet fra flere hub’er i europa. Problemet er å komme seg til hub. Dette var den ene årsaken til at jeg måtte ringe og bestille. Den andre årsaken var at vi skulle ha open jaw.

    Etter to forsøk med ring tilbake, hvor jeg ble ringt tilbake ganske umiddelbart og det samtalen ble brutt etter 20-30 sekunder valgte jeg å bli værende i den køen de antydet de hadde. Den så jeg ikke mye til, fikk svar etter 30 sekunder ish.

    En hyggelig engelsktalende tok i mot oppdraget og fant reisen bit for bit, begynte med OSL-AMS-MUC, deretter MUC-HAN, SGN-MUC og til slutt MUC-AMS-OSL.

    Alt i biz, alt ordnet, billettert og pdf i innboksen min før jeg la på. Med smått og stort tok hele prosessen ca 30 min.

    Ad de brutte samtalene så velger jeg å tro at det er et teknisk problem snarere enn at operatør i andre enden bare la på. Dette må jo koste SAS penger i form av tapt salg.

    Det slår meg at en stor utfordring med overgangen til ST er hvor utilgjengelig non ST hubbene er. Det bærer jo ingen mening å skulle tilbringe 9 timer på CDG for å komme seg fra OSL til MUC.

    Vi valgte å ta en overnatting på MUC for å få kabalen til å gå opp med fornuftige tider mellom flyene. Men slike alternativer får du ikke opp av systemet.

    Vi skal altså oppleve Saigon og Hanoi. Forslag til hoteller der, og parseter på Vietnam airlines biz mottas med takk.
     
  16. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,106
    Bonuspoeng:
    113
    Flyselskap: SAS, KLM, Garuda, AF
    Klasse: Business
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: HKG
    Retur fra: HKG
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 165.000 + 1CT
    Antall reisende: 2 voksne
    Skatter og avgifter: 1831 pr pers
    Reisen finner sted i: jan 26
    Booket: apr 25

    Hong Kong har lenge stått på to do listen. Måtte en liten omvei via Jakarta og Singapor på vei hjem men det får vi overleve.
     
    AirMags, sunshine, haifinn and 10 others like this.
  17. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,318
    Likes mottatt:
    5,700
    Bonuspoeng:
    183
    Da har sas lagt ut billetter og agenten var flink og effektiv og la på tilslutning til Oslo. Kun to tilgjengelige i plus, så måtte dele bestillingen i to. Men det måtte jeg uansett for å legge på CT. To av oss må da fly øko til CPH, men det lever vi vel greit med.

    Det gikk vel dessverre slik vi var redd for og tilgjengeligheten forsvant, så da blir nok denne stående. Selv med en dag etter ferien og overnatting på CPH.

    K
     
    AirMags, Insomnia4u and sunshine like this.
  18. Tupolev144

    Tupolev144 Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    13
    Flyselskap: SAS, Kenya Airways, Air France,
    Klasse: Biz
    Avreise fra: Oslo
    Destinasjon: Bangkok
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 185 000
    Antall reisende: 2 + spedbarn
    Skatter og avgifter: Kr 1850
    Reisen finner sted i: Okt/Nov 2025
    Booket: Mars 2025

    Flyvninger:
    OSL – LHR // SK // A320neo
    LGW – NBO // KQ // 787-8
    NBO – BKK // KQ // 787-8
    BKK – CDG // AF // A350-9
    CDG – OSL // AF // (ukjent)

    Liten omvei til BKK, blir vel OK å prøve KQ, men dette var det eneste jeg fant som var ledig. Air France A350 hjemover blir spennende å prøve
     
    Flymunda, Kalsnes, AirMags and 7 others like this.

Del denne siden