InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Hei, om noen trenger et sølvkort har jeg et til overs i bytte mot et sølvkort i retur mars 2025. Send pm :-)
Hei 1. Er vervekampanje med 1500000 amex poeng for platinum kort fortsatt gjeldende? 2. Vil det være mulig å få kampanjebonus ved å bruke bill...
Er vervekampanjene fortsatt aktive? Er det noen som har en lenke?
Selger voucher fra SAS på 5702,- (eu261). Gyldig til 1. juli 2025.
Selger sas voucher på 5702,- Gyldig til 7.1.25
Ser at Senator har en rabatt hvor du får 50% for partneren din om du bestilles bonusreise. Noen som har tanker rundt denne, event. hvordan den kan...
Pris stiger til 500,- mnd i mars 24. 5000 ekstrapoeng - 1000,- 1000 status - 1000,- samme som på sas.no
Ja, går helt fint. ofte er det spa o.l. man også får tilgang til. blant annet bassenget/jauzzi på toppen av det ene hotellet i tromsø
Noen som har mer info ang. lifetime gold? Har blitt et par år med gratispasasjer under pandemien og lurer på å fortsette. :)
Ja, de har det :-)
Finnes det noen lounge for sas gullkort eller pp i helsinki? Noen anbefalinger?
https://www.americanexpress.com/nb-no/kampanje/inviter/invitation/ Noen som har en lenke? Hvor mange poeng får man? Lars
Hei, skal ha et opphold på Hotel Norge i Bergen. Er nivå 3 gjennom status match med ncc plat. Prisen er 5600,- på opphold (2 dager), booket...
NCC har garantert sen utsjekk 1800 for platinum :D
Har blitt nektet 261 pga vær. men er det noen måte å finne ut om det faktisk skyldes vær? (At avgang er kansellert) 0284 17.2 bgo osl 1825
Send gjerne en melding hvis noen selger for 1:20
Takk :)
Dersom noen har gavekort (gavekort i form av penger) hos nordic choice som de ønsker å selge så er jeg interessert i å kjøpe gavekort.
Hei, hvor kan/bør man kreditere thai smile?
Reise til Thailand, hvilke type koronasertifikat kan man bruke? Kan man bruke det på mobilen?