InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Redd for at det var lounges, ved første øyekast :D https://dinside.dagbladet.no/okonomi/vil-fjerne-taxfree-ordning/78100615
Har man krav på noe mer enn eu261 dersom flyet er så forsinket at formålet med en feriehelg faller bort?
Hva er grace periode hos ncc?
Har ikke bagasje, kun håndbagasje, så trenger kun innsjekk :-)
Hei, har en bonusbillett bestilt via sas. Det er en egen billett BGO - OSL Så er det OSL - FRA (LH) FRA - ZRH (LH) ZHR - VIE (Austrian) VIE - BKK...
Legger forøvrig til at platinum e-post svarer på under 2 minutter :-)
Krysser fingrene for poengrabatt som i fjor :-)
En tråd for å diskutere dagens luke :-)
medlemsskap lifetime
Poll, bruker du opp poengene nå i påvente at Sas går konkurs?
Nordic Choice nytt navn, samme bonusprogram? Noen som har mer info om dette. Halvveis til lifetime gold. Blir det lifetime gold med nytt navn?
Hei Skal til Vietnam sommer 2022. Dato fleksibel. Kan ikke finne noen bonusbilletter. Er det noen flyplasser i nærheten av Vietnam som har god...
må man registrere seg for å være med? gjelder dette kun sas, eller kan man fly med widerø?
Får man fordeler hvis man gjør som nevnt i første post, eller er det tilfeldig? Er statusfordeler knytt til nummer eller navn?
Får man poeng hvis man utfører vennbetaling frå amex via billkill?
Har NCC Platinum hvis det har noe å si...(?)
Beste hotell tromsø for chill (romantisk?) weekend? j
Finnes det noen snarvei til status hos flying blue som det gjør hos sas? (amex + sas mc + saga?) Lars
noen oppdateringer? ser at bgo er stengt helt ned. fjernet sas logo og alt. er det samme i trondheim og andre steder? er det kun osl igjen? lars
Ikke ledige bonusbilletter igjen på OSL - BGO senere samme dag :)