InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Legg inn bud på det laveste om du er happy med plus. Får du biz for det er det skikkelig verdt det.
Dette er en dobling fra i fjor
Vi er 25 etter hva jeg kan se. Rakfiskhelga må vi klare å unngå tenker jeg
Du har vel lagt in bud til biz? Da blir det bobler ;)
Tør ikke si ifra i tilfelle de gjør motsatt;)
Polaris kommer du ikke inn i uansett. Må ha internasjonal businessbillett. Hjelper ikke med status
Temmelig trygg på at de går tom ja;)
Det er fortsatt 20 ledige seter i biz på 965 den 1/11 så her er det store muligheter for plusgrade. Hadde vært moro med hele hurven samla i biz
Fikk denne på SK4698 fra LPA til OSL 19/10. Faktisk den mest velsmakende maten jeg har fått så langt siden de lanserte kuben/boksen. [ATTACH]...
Du får nok ikke vekslet den til poeng. Ved forsinkelse kan du velge mellom poeng og cash på konto
Men jomfruturen i et av de få flyene som ikke har ny kabin eller wifi da gitt....
De kunne våget seg. Det er MASSE ledig i biz begge veier 1/11 og 5/11.
Haha, fløy Swiss F i fjor da. Var ingen kampanjer som klaffa, så da ble det C
I 2020 må vi finne nytt hotell også. IC stenger i et år for renovering og gjenåpning som Regent hotel Hong Kong.
På facebook er det også to Norske sider for «anfifolk» søk opp: nordmenn på anfi del mar og tauro og siden som heter vi som trives på anfi del...
Når noe skal devalueres er de raske, så tipper 1/11
Jeg er selv på Anfi del Mar flere ganger i året. Da er du din egen herre med alle fasiliteter. Og det er svært barnevennlig. God tur!
Radisson blu Resort er meget bra. Ellers er det et par fete i Meloneras
Liten hjernehinnebetennelse her. Beklager, det blir innført snart.
Oppgraderer du med poeng får du ikke poeng for oppgradert klasse, men opprinnelig.