InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
På de siste cruisene har den ikke gått dit. Flere av de andre gjør det, men har ikke sjekket fremover. Nassau har vært eneste Bahamas...
Ja
Symphony går vel til Nassau og der har Dorian vært temmelig snill.
SQ og 350 høster svært gode kritikker
LX
Rett og slett SAS IT= SKIT Derfor har du InsideFlyer;)
SAS opplyser kun hvilke lounger du har tilgang til i forhold til billettklasse. SAS gull er Star gold, så du kan gå inn til Air china med en gjest
Denne kommer ikke fra oss, så må være noe «du» er infisert med tror jeg
Trådstarter lurer på om han tjener poeng på fly premium, ikke hvordan han bestiller;)
Ikke med CT, men ellers går det fint
Bra dere øver til November;)
Jepp, de er helt vanlige bonusbilletter
God kveld fra vakre Valdres. Ankom hytta (en) for en time siden. Har skal bursdagen feires alene med motorsag og øl. Hver for seg da... Hjem i...
I utgangspunktet ja. Ruta er ekstremt populær, så svært vanskelig å finne bonusbilletter. Altså, det er mulig, men vanskelig
1 SQ 2 SK og SQ
Da har du ikke handlet kvoten, da har du bare handlet;)
Plusgrade har nok fått positivt svar for lenge siden. Med kun et salgbart sete ledig er nok budet alt for lavt.
Begynner å se dårlig ut, men har opplevd svar 24 timer før og, men biz ser helt full ut. Bare tre blokkerte seter og det kan være noen som bare...
Er et par øl det;)
Hei, mange av oss skal å høre på Richard og co som skal skravle litt i Oslo 24/9. Hva med et glass eller tre før og evt etter? Hvor? Hvem?