InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
God formiddag fra sørlige breddegrader. Her bli det hengekøye, og en sykkeltur om litt. Må prøve å holde formen vedlike selv om det er ferie....
Jeg fikk denne som svar, 3 uker .. Ja, ja, sånn går jo ferien. [ATTACH]
Finværet er tilbake på Sørlandet, men fremdeles endel vind. Merket det på sykkelturen for litt siden, og nå blir det vel litt leskende i sola....
Det skjønner jeg godt, da det gamle nettet skal kobles ut i 2022.
Mangel av poeng? Regner med en liten backup her ...
Når det andre alternativet er mobil 4G, så gir vel svaret seg selv.
Greit å være på et sted der hele byen (utenom polet) har søndagsåpne butikker :) (og fiberforbindelse sørger for rask netthandel)
Har tilbrakt en god del tid på 71, 8 grader nord, og ennå lengre nord. Og jeg må innrømme at mørketiden har sin sjarm.
Tilfeldigvis så dukket Eva opp i YT feeden min :confused:
Det blir nok innedag på Sørlandet i dag ... Fin dag og planlegge neste års reiser. [ATTACH]
Hva er egentlig problemet?
Topper! Veldig bra @Wiolenze!
Elektriker Reidar Tønnesen AS i Lillesand tar Amex. (Men i dag valgte jeg å bruke SAS MC)
Det er vel bilde av Trollfjorden det ...
Ja, hvorfor ikke :) https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/rAk4VA/tilbyr-liksom-flyavganger-i-taiwan
Herlig!
Nordmenn har byttet ut Syden med Sørlandet. https://www.nrk.no/sorlandet/turistene-har-inntatt-sorlandet-1.15076946
Ferien har sånn halvveis startet, så nå er det helg i litt over 4 uker ... [ATTACH]
Ja.
Og det på samme dag som at Noma har åpnet booking for “gamle gjester”... :D