InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Hotel Logos i Zakopane [ATTACH][ATTACH]
Zakopane [ATTACH]
Men nødutgang var det :cool: [ATTACH]
Hva med alle de som mistet jobben i SAS under pandemien? Har alle de fått jobben tilbake ..?
God ettermiddag fra TRF. Straks avgang med FR8507 til Krakow. Sete 17B roper ikke akkurat F-følelse .. Men firmatur for å stå på ski er jo ikke...
F***!
Jeg fløy TRF-BGO-AES t/r forrige uke. Har fått poeng for TRF-BGO t/r men ikke BGO-AES t/r. Har lagt inn etterregistrering på sas.no men ble sendt...
Det hoteller er ikke spesielt nytt.. Vi var der i 2007 og igjen i 2010. Men veldig fint, det var det!
Nope
Du får ikke en "like" men takk for svaret =)
Skulle ikke prisen på SEB MC Premium gå opp? På faktura for januar er jeg blitt fakturert 1495 + 95 (for PE) ..