InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Bodde noen netter på Hotel Icon i feb og det var en av de bedre hotellene jeg har opplevd i Kowloon.
Ellers er det uendelig mye å gjøre.. Jeg ville helt klart tatt en tur til Cheung Chau som blir alternativ til Lamma... Lantau er også et bra sted...
så lenge du er nære en MTR stasjon pleier det og gå fint.. ekte hong kong: mong kok hong kong island(feks central) er det mer turister du kan...
vil du være vennen min?
Samme her.. ca. 10min fra du går inn i terminal til du er i gate på TRF :-)
var det så billig da? :-D
Noen som får overført noe som helst fra trumf til SAS? Ingenting funker her...
Mulig det er andre farger i MUC! Spennende
i FCT eller et annet sted?
Da har satyv tshortene :-)
Noen som har mulighet til å hente t-shorter i Sandefjord?
Tror det bytter hvert år.. i fjor var sølv og i år er sort
Ja, de gir mange hvis du ønsker :-D
Høres bra ut!
Jeg har bare denne og bytte mot :-)[ATTACH]
byr 2500kr :-D
vil du bytte mot en lufthansa first and med vanlig badeand farger?
Har et par "vanlige".. noen som vil bytte så jeg får en sølvfarget i samlingen? :-)
Yup!
husk at XL i usa er mye større enn XL her.. er vel ofte 2 størrelser større.. så kan være 3XL EU.