InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Tror SAS blir på T2. Er enklere å komme seg fra T2 til T3 enn fra T4 til T3.
Lik tilgang hos alle partnere? 4 seter i biz CDG-BKK [ATTACH] Men filtreres bort av SAS.. man skal ikke få bruke poengene. [ATTACH]
Vi vet jo at SAS har kommet med direkte løgner tidligere, blant annet om "tekniske" problemer med å booke kortere enn 4 dager før avreise, og SQ..
Hmm.. man kan kanskje anta det likevel gjelder på skandinaviske ruter fra CPH, siden det skal være en global hub?
Står ikke noe sted i profilen, men man får det automatisk gjennom gull-statusen. Gjelder for 1 pax.
I tillegg til GUP-voucheren er det også en 50% award voucher. Problemet er å skaffe nok poeng til en award. Noen som har noen tanker? TG selger...
Beijing er for langt nord til at det kan være lønnsomt nå. Da satser jeg på Singapore igjen!
Og om du sier noe tilbake på det så er du vanskelig og for full til å få noe likevel.. :p
Lufthansa Lounge på LHR T2 stenger for oppussing fra 1. oktober til midten av januar. Så da er SAS-passasjerer uten lounge med mindre SAS skaffer...
Kommer trolig flere detaljer snart. De sa Business class i Europa, så trolig ikke innenriks. Om norden er inkludert er uvisst.
Slik jeg tolker det også.
Det ble nettopp annonsert på SAS eventet i København at Business class gjeninnføres fra 2025: [ATTACH] Edit: og der ble det fanget opp av...
Gjesp.. Godt vi har en sterk allianse med mange interessante partnere man kan booke bonusturer hos.. oh wait.
Og akkurat derfor burde SAS også fly. Er ikke naturlig at SK og SQ er i joint venture hvor bare SQ flyr.
Håper ikke det blir en Skyteam hub i USA.. de kan ikke finne på noe mer kjedelig enn SEA eller MSP.
Jeg gjetter Singapore.
Det er jo flott om de har lagt til denne funksjonaliteten igjen. Kan du vise et screenshot av hvordan det ser ut med begge budene inne?
Med mindre det har skjedd en endring nå nylig er ikke det mulig. Muligheten forsvant når SAS byttet fra Plusgrade til eget system.
Prøv gjerne å ringe LH og rapporter tilbake hvordan det gikk. De vil trolig også kunne endre dette i lounge/ved check-in.
Centurion kan ha Centurion og Green ekstrakort Platinum kan ha Platinum og Gold ekstrakort Co-branded kort kan bare ha ekstrakort av samme type.