InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Dette så virkelig snasent ut :)
Og pantelotteriet eies 40% av Røde Kors og 60% Olav Thon Gruppen. https://pantelotteriet.no/dette-gar-pengene-til/ 34,5% går til Røde Kors. Og...
Ja
Har hatt flere bookinger som har startet fra FRA/LHR/CDG/MUC og så lagt til fra/til OSL når det har åpnet seg billetter fra/til OSL. Ring på...
Ja, det lønner seg å følge med.
Da jeg ukependlet OSL-MAN, og på 09:30 flyet så serverte de ordentlig frokost + passende drikke til. (Jeg hadde bilen på flyplassen, så det ble...
Kan være det er jobb-reise da ...
Finner flere ruter jeg ... Hva søker du på? [ATTACH]
Bodde og jobbet et år i UK, ca midt i mellom Leeds og Manchester. Fungerte utmerket uten å se en eneste fotballkamp:)
Shot in the Dark, men tror https://www.wideroe.no/kundeservice/kontaktoss kan være en god start.
Regner med du booket nytt rom via Viatrumf da
Når man i alle år har abonnert på DN og Aftenposten, og skal fortsette med det. Så er jo dette "gratis-poeng" å ta med seg.
5 øre pr poeng hvis du overfører 10 000 poeng Edit: rettet feil
Overføring fra en bank til en annen skjer nok ikke med kontanter. Det blir uansett registrert i valutaregisteret når penger sendes inn/ut av landet.
Hvorfor skal det ligge i gråsonen for hvitvasking?
Jeg løste inn deler av lånet, refinansierte og brukte "BSU" penga på aksjer/fond.
https://kundeportal.aftenposten.no/eurobonus-aftenposten/ Klikk på Digital
Betaler du med kort, så vanker det ennå flere poeng ;)
Aksjer. Kan være betydelig bedre enn 3.2%
Hva sikter du til her? Har du et eksempel?