InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Poengene mister du ikke. Hvis Thai går konk. vil enten SAS finne et alternativ eller hele reisen kanselleres og du får tilbake alle poeng.
Jeg finner TK, så det kan fungere. Og KLM (som jo ikke er *A) ...
Hva med BR via Taipei? Jeg flyr VIE-TPE-HKG med BR bort og HKG-NRT/HND-MUC med ANA hjem. Ryktene sier jo at BR er "verdens beste Biz" =)
Er det mulig å komme seg helt til USM med *A?
Planleggingen av vinterferien 2022 er i gang :) Vi er to voksne og to barn (13 og 10 på avreisetidspunkt) og ser etter et sted i Asia vi kommer...
Får denne etter en re-installasjon av appen (iOS): [ATTACH] Og denne når jeg forsøker å legge til et kort: [ATTACH]
Har Payr kommet tilbake for iOS? Er det samme app som tidligere eller en ny?
Ikke når det er opptjent til og med forrige måned ..
Dette! [ATTACH]
Jeg ringer alltid +46 18-480 91 67 Der svarer nå både norske, svenske og danske agenter.
Vet ikke hvor du har sett det, men AF viser tilgjengelighet langt frem men det er ikke mulig å booke hos SAS.
Ble dette: Prudential Hotel − Kowloon 222 Nathan Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon, HK https://no.hotels.com/dl/hotel/details.html?hotelId=1246976...
Er en stund siden det ble innført. Før Covid-19.
Hvor mange pers.?
Med *A er det massevis av muligheter å komme seg til Tokyo. Da koster det 165.000 EB t/r i business. Med CT er det halv pris. Du må ringe SAS for...
Ca. 1300,- nå.
Høres ut som noe som koster 1000,- pr. natt ... ;)
Skal forhåpentligvis til Hong Kong i september (2 netter). Hvor bor jeg? Central eller Kowloon? Budsjett: Ca. 1000,- pr. natt.
Noen som har vært på Okinawa og kan anbefale hotell og steder å se? Har litt over en dag der i januar (hvis verden åpner opp..)
Nei til poeng :(