InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Hvor ble det av regn og torden i går? Kom jo aldri.. Like greit det, egentlig :) Ha en fin fredag og helg alle sammen!
Tror dere OSL-FRA-BOG-EZE er lov?
Ser dessverre ikke ut til at det går noen *A flyvninger til Argentina eller Uruguay: https://flights.staralliance.com/en/flights-to-bogota
Hva tenker dere er et godt tillegg på OSL-FRA-BOG? Prøver nå å planlegge en tur med LH F og hvis jeg flyr OSL-FRA-BOG kan jeg kanskje like godt...
Jeg opplever å kun kunne åpne et bokmerke til «nye innlegg». Alle andre sider blir bare helt hvite.. Chrome på iPhone 8. Noen andre med tilsvarende?
Hvordan fikk du beskjed om det?
Det er det vel ingen andre enn SEB som vet..
SB1 tar 20,- (ikke at det besvarer spørsmålet, men..)
Håper du finner en løsning, @Maggie. Polaris-loungen på EWR var virkelig noe helt spesielt (for oss som ikke er vant med F-lounger...)
SAC MC på Revolut gir EB, ja.
Kun W og C på SQ21/22 SIN-EWR, ja. 17 timer på denne gikk altfor fort :)
Chrome på iPhone fungerer fint nå. Slet i går kveld.
Riktig god tur! Spørsmål: Må du ha ESTA for å krysse grensen til USA ved Niagara Falls?
Er (heldigvis) ikke fra Sandefjord =) Og ikke ser jeg noe norsk fotball heller.. Utrolig kjedelig kamp, ja. Synd når to så offensive lag ikke...