InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
God morgen fra solkysten! Snart gjaller trommene fra fra buekorpsene mellom fjellene og brølene fra stadion når Stabukk kommer på besøk! Godt det...
På tide å våkne nå @holmen ! Gratulerer med dagen, håper alle er snille med deg i dag!
Jeg er blitt bedt om å dokumentere ESTA noen ganger og da er det bra å ha utskrift. Samme har skjedd om eTA til Canada også, sist i høst da vi...
Til slutt vil jeg sende en stor takk til @anders82 og @RoadKing som gjorde sitt til at dette ble mulig … TAKK [ATTACH]
Etter landing i Bergen er det flytoget til by’n [ATTACH]
Så var det måltid igjen, 30 min forsinket .. Noen hadde glemt å fylle drivstoff [ATTACH]
Bare for å ha sagt det SAS: 1A er ikke i henhold til spesifikasjonene!! [ATTACH]
Kveldens fly Kraka Viking er på vei fra Kristiansand litt forsinket .. 3 år gammelt A320 ..[ATTACH]
I tillegg har de høyhus i denne byen! Huset har badstu i 27. etasje med en fantastisk utsikt over Oslofjorden! [ATTACH]
They have The Great Thing in this city [ATTACH]
Og så har de ekte øl i denne byen! [ATTACH]
Jada, men det er verken trikk eller T-bane ..
… og så har de ekte trikk her i byen [ATTACH]
I denne byen har de både konge og slott [ATTACH] … og ekte T-bane [ATTACH]
Etter en bedre lunsj på en gourmetrestaurant [ATTACH] Var det tog til by’n [ATTACH] Her var det også stopp på eksotiske steder som dette ..[ATTACH]
Vestlandet [ATTACH] Austlandet[ATTACH]
På billetten står det: Måltid [ATTACH] [ATTACH]
Norge er et vakkert land .. Hardangervidda [ATTACH]
Min flyutsikt på BGO i ca 10 min mens vi ventet på traktor eller noe .. [ATTACH]
[ATTACH]