Norge-Frankrike fredag fra French Quarter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 26. juni 2026 kl 04:43.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,911
    Likes mottatt:
    29,457
    Bonuspoeng:
    183
    Vi skal se Norge–Frankrike på pub i French Quarter i Charleston. Jeg har reist mye rundt i verden, men denne byen må være en av mine absolutte favoritter. Den er utrolig sjarmerende, full av historie, og man føler seg virkelig velkommen her.
    Charleston anbefales på det sterkeste!

    Heia Norge! Kan vi klare å vinne gruppa?

    Ha en strålende fredag, alle bonusnisser:)

    IMG_9587.jpeg
    IMG_9496.jpeg
    IMG_9609.jpeg
     
    tobeornot999 liker dette
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

    Innlegg:
    6,592
    Likes mottatt:
    14,287
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag! Sinnsykt varmt kl 22 her i Jamaica (fortsatt torsdag) - men bare digg.

    Følger med på Tyrkia-USA. Jevnt på 2-2 når dette skrives og 38 min gjenstår.

    Vi har jo begge gjort noe lurt og lever på riktig timezone for kampene. Skal se kampen i morgen på den faste beach-cluben i morgen kl 14 lokal tid.

    Heia Norge!

    I mellomtiden ble det noen turer ut i sjøen for å kjøle ned før solen gikk ned og beachen stengte. Samme skjer nok i morgen. Definisjonen på ferie, det :p


    20260624_175623.jpg
     
    Last edited: 26. juni 2026 kl 05:17

Del denne siden