Vi skal se Norge–Frankrike på pub i French Quarter i Charleston. Jeg har reist mye rundt i verden, men denne byen må være en av mine absolutte favoritter. Den er utrolig sjarmerende, full av historie, og man føler seg virkelig velkommen her. Charleston anbefales på det sterkeste! Heia Norge! Kan vi klare å vinne gruppa? Ha en strålende fredag, alle bonusnisser
God fredag! Sinnsykt varmt kl 22 her i Jamaica (fortsatt torsdag) - men bare digg. Følger med på Tyrkia-USA. Jevnt på 2-2 når dette skrives og 38 min gjenstår. Vi har jo begge gjort noe lurt og lever på riktig timezone for kampene. Skal se kampen i morgen på den faste beach-cluben i morgen kl 14 lokal tid. Heia Norge! I mellomtiden ble det noen turer ut i sjøen for å kjøle ned før solen gikk ned og beachen stengte. Samme skjer nok i morgen. Definisjonen på ferie, det