«God» Tirsdag morgen ... flyguden kødder med meg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 03. mars 2020.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra LHR!

Her nytes både freden og roen i SQ-loungen, virker som om det er flere ansatte enn gjester her i dag. Planen var en kort tur innom UA, før det tusles tilbake til A-gates, men det sitter (bokstavelig talt) langt inne å forlate en slik fredfylt oase.

Om ikke altfor lenge venter SK tilbake til furet, værbitt. Der er det visstnok falt snø siden sist, det blir jo eksotisk!
    https://www.aftenposten.no/norge/i/0nxnP6/varmeste-vinter-i-norge-maalt-paa-120-aar

Earl, ArthurDent, Eddie47 and 6 others like this.
  2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,486
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo etter en hektisk jobbdag. Rakk såvidt å se på noen bestillinger i dag. Tenkte å dra på en familiebursdag i Alta med jentene mine, men det var bare to bonusbilletter igjen: 1 i plus og 1 i Go og da via Tromsø med noen timer stopp der.

Hva gjør man da? Jo, sender selvfølgelig en mail avgårde til Vibeke. Hun kan dessverre ikke åpne billetter på Widerøe som går mellom Tromsø og Alta, så hun lurte på om jeg ikke heller ville fly direkte. Så da ble det åpnet tre bonusbilletter begge veier :)

Vi burde spleise på noe god drikke og blomster til den dama, altså!

Liza, RoadKing, holmen and 9 others like this.
  3. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    No vert det verre å verre å fly.
    Må me lage Corona-party for å kunne fly?

Earl and ArthurDent like this.
  4. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Ang Eddies47's reiseviderverdigheter. Kånemor og jeg hadde UA fra Palau via Guam til NRT og LX biz videre i fjor. Forsinket avreise både fra Palau og Guam ga veldig tight transfer på NRT. Det viste seg at*Å hadde over ført oss til KLM biz videre til AMS og OSL. Det hender tydeligvis at de løser det på denne måten

Eddie47 liker dette
  5. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Hun reddet sommerferien min også, i dag. Fikk åpnet seter på en siste leg hjem som har sett dyster ut å booke i lang tid. Helt rå service.

Eddie47 and EndreD like this.
  6. seppma

seppma Reiseglad

Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Polaris lounge i SFO, lite folk. Innsjekk og security kontroll gikk fort i dag. Det er strålande sommer dag i San Fransisco i dag. Tok årets første utepils ved Union Square , priset var litt høyre en i Oslo 120.-, men det var den vært.

Eddie47, EndreD, Avixlo and 3 others like this.

Del denne siden