God ettermiddag fra LHR! Her nytes både freden og roen i SQ-loungen, virker som om det er flere ansatte enn gjester her i dag. Planen var en kort tur innom UA, før det tusles tilbake til A-gates, men det sitter (bokstavelig talt) langt inne å forlate en slik fredfylt oase. Om ikke altfor lenge venter SK tilbake til furet, værbitt. Der er det visstnok falt snø siden sist, det blir jo eksotisk! https://www.aftenposten.no/norge/i/0nxnP6/varmeste-vinter-i-norge-maalt-paa-120-aar
God ettermiddag fra Oslo etter en hektisk jobbdag. Rakk såvidt å se på noen bestillinger i dag. Tenkte å dra på en familiebursdag i Alta med jentene mine, men det var bare to bonusbilletter igjen: 1 i plus og 1 i Go og da via Tromsø med noen timer stopp der. Hva gjør man da? Jo, sender selvfølgelig en mail avgårde til Vibeke. Hun kan dessverre ikke åpne billetter på Widerøe som går mellom Tromsø og Alta, så hun lurte på om jeg ikke heller ville fly direkte. Så da ble det åpnet tre bonusbilletter begge veier Vi burde spleise på noe god drikke og blomster til den dama, altså!
Ang Eddies47's reiseviderverdigheter. Kånemor og jeg hadde UA fra Palau via Guam til NRT og LX biz videre i fjor. Forsinket avreise både fra Palau og Guam ga veldig tight transfer på NRT. Det viste seg at*Å hadde over ført oss til KLM biz videre til AMS og OSL. Det hender tydeligvis at de løser det på denne måten
Hun reddet sommerferien min også, i dag. Fikk åpnet seter på en siste leg hjem som har sett dyster ut å booke i lang tid. Helt rå service.
God ettermiddag fra Polaris lounge i SFO, lite folk. Innsjekk og security kontroll gikk fort i dag. Det er strålande sommer dag i San Fransisco i dag. Tok årets første utepils ved Union Square , priset var litt høyre en i Oslo 120.-, men det var den vært.